Dårlig nytt.....

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Dårlig nytt.....

Legg inn av Indian »

Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rerell
Innlegg: 354
Registrert: 15 jun 2004, 12:51
Motorsykkelen din: !

Re: Dårlig nytt.....

Legg inn av rerell »

Undra vem som var i fel vägbana...

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

De som omkom var fra Harstad.

http://www.ht.no/incoming/article19030.ece
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
k2fire
Innlegg: 62
Registrert: 20 jun 2004, 19:18
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Enebakk
Kontakt:

Legg inn av k2fire »

Det var to gode venner av meg som gikk bort der :( begge på samme sykkel.... Trist å miste venner på denne måten.. Ulykken skjedde under ei forbikjøring av ei campingvogn.. de så ikke bilen som kom i mot og det ble rett i fronten på den møtende bilen.. Det går bra med de andre som var innvolvert i ulykka.
XX*SuperBlackbird*XX
http://www.grjotangr.net/

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

k2fire, det var trist lesing. Vondt å miste gode venner slik. Min dypeste medfølelse til de etterlatte og deres venner.

Det minner oss atter en gang om å være årvåkne, vi på 2 hjul er ekstremt utsatt og har liten sjanse når det går galt på den måten. Kjør safe venner, vi har ikke flere å miste!

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Slenger meg på denne. Mine tanker går til de etterlatte.
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

k2fire skrev:Det var to gode venner av meg som gikk bort der :( begge på samme sykkel.... Trist å miste venner på denne måten.. Ulykken skjedde under ei forbikjøring av ei campingvogn.. de så ikke bilen som kom i mot og det ble rett i fronten på den møtende bilen.. Det går bra med de andre som var innvolvert i ulykka.

Håy..

Alltid trist å miste venner på en slik brutal måte, og spesielt når det gjelder våre nærmeste venner.
Godt å høre at det går bra med de andre som var innvolvert i ulykken.

Vi får ta lærdom av dette, og kanskje ikke ha det for travelt.

Var en gang en gammel MC-gubbe som sa til meg "Ta det rolig gutten min, du taper uansett" Sterke ord, men sant...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
k2fire
Innlegg: 62
Registrert: 20 jun 2004, 19:18
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Enebakk
Kontakt:

Ny ulykke, med personskader

Legg inn av k2fire »

Ja så skjedde det igjen..

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/ ... 393231.ece

Denne gangen med peronsonskader og knust sykkel.. En klubbkamerat pluss en venn var på Hardangertreffet i helga og på vei hjem så smalt det. Bil inn på veien rett framfor syklene uten at bilfører så til siden i det hele tatt.. Det var ikke sjangs til å unngå smellen.. De lå to sykler i følge med klubbkameraten bak.. ( farten kunne være 80 - 85 ) km/t, regnvær..
XX*SuperBlackbird*XX
http://www.grjotangr.net/

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Dette er vel en klassiker når det gjelder slike ulykker. Bilføreren har ikke sett MC-føreren.
Håper det går greit med klubbkameraten og vennen. En knust sykkel er ingen ting i en slik sammenheng
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

GSXR

Legg inn av GSXR »

Utrolig at det er så f... mange som ikke kan ta seg tid til å bevege blikket.
Håper lappen blir fyrt opp og bilførern får seg en time under lasern på øyeavdelingen før han blir lempet på ei celle og nøkkelen sendt til resirkulering :twisted: .

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Her er en kar som har vært riktig uheldig. Les stykket, og så får vi ha ører og øyner åpene. Kanskje det er noen som hører eller ser noe som kan gjøre Kåre glad igjen...

http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article? ... 9573376708
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg var på besøk i Cato Senteret i Son og besøkte en internet kontakt. Han trynet på asfalten og fikk brukket mange ben og er der til opptrening.... Jeg traff han for første gang i dag.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

truls
Innlegg: 9
Registrert: 18 mar 2005, 16:14
Motorsykkelen din: GS
Sted: Moss

Hold plassen!

Legg inn av truls »

Jeg ser at 1 mann i gruppa tenkte å kjøre forbi, men så at møtende trafikk kom imot. 2 mann i gruppa kjører forbi. I min klubb er dette ikke godtatt. Du holder plassen i gruppa og venter til det blir din tur til forbikjøring. Dette fordi at mc føreren først ikke skal behøve og tenke på at det plutselig skal oppleve lynkjappe forbikjøringer bakfra med påfølgende problemer.
Har sett nesten ulykke med dette flere ganger!!!!
Mc er farlig!! Alt for mange opplever triste ting.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

Så skjedde det igjen. Den forulykkede var bare 17 år.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... 34337.html
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar