Dødt

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Dødt

Legg inn av Indian »

Nå er forumet tilbake som før.....Hva er det som skal til for å heve aktiviteten her?
Unskyldninger har vi hørt før.....Jul, Nyttår, høst, vinter, sommer, vår, 17.mai, konfirmasjoner osv, osv....:mrgreen:
Noen forslag?
Jeg har en ide, setter det ut om noen dager eller uker. Følg med.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

Ja det er rart med det, enten sitter vi i stua og ikke gjør noen ting, ellers så er vi ute å kjører mc. :wink:

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Det er mye kjøring på folket nå, tror jeg. For sidene har aldri hatt så mye besøk som i april 2005, nesten 15.000 unike besøkende forrige måned...
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Dødt

Legg inn av rogg »

Indian skrev:Nå er forumet tilbake som før.....Hva er det som skal til for å heve aktiviteten her?
Unskyldninger har vi hørt før.....Jul, Nyttår, høst, vinter, sommer, vår, 17.mai, konfirmasjoner osv, osv....:mrgreen:
Noen forslag?
Jeg har en ide, setter det ut om noen dager eller uker. Følg med.
Håy..
Kall det hva man vill, men jeg tror aktiviteten vil svinge litt.

Var en tur i Risør, en tur på rundt 40 mil tur retur fra der jeg bor. Fikk det meste av vær, og må bare si at det er tidlig enda. Det ble fryktelig kalt på hjemturen. Hadde kledd meg godt, noen vil sikkert si..."ikke godt nokk"...kaldt var det i alle fall.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

Glemte det i stad...med 134 stykker i forumet burde det vel egentlig være stor aktivitet her.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

Tror det kommer an på været jeg, bare se i kveld, det regner som rakkeren, og innleggene bare renner inn.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Ja og så er det "dødere" nå som det nærmer seg sommer. Det tar seg opp igjen når høsten kommer.. Ivertfall den erfaringen jeg har..

Men det skulle vel vært litt mere aktivitet med 134 brukere..
Det ligger vel på et snitt rett under 20 meldinger pr. registrerte bruker.
12 brukere har 1 innlegg.
14 brukere har 2 innlegg.
16 brukere har mellom 3-20 innlegg.
8 brukere har mellom 20-100 innlegg.
4 brukere har mellom 100-200 innlegg, og
4 brukere har over 200 innlegg.

Indian har 401.. Bilde
Bilde

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

NoName skrev: Indian har 401.. Bilde
Og du har 293 Bilde
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Av 134 medlemmer har 74, dvs over halvparten skrevert 0 innlegg.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Indian skrev:Av 134 medlemmer har 74, dvs over halvparten skrevert 0 innlegg.
Og det er jo egentlig litt snålt da. Lurer på hvorfor :?: Jeg har ikke svaret på dette...
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg tror interessen for et forum er der, bare de slipper å gjøre noe selv. Interessen går ut på å få hjelp når mann trenger det uten å bidra noe særlig.
Et eksempel er Sp@rk sitt innlegg.....Et år siden han meldte seg inn, stilte et spørsmål angående en hjelm. Sitt tredje innlegg ble skrevet i frustrasjon da svar uteble etter et år.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Ta dere sammen her er det DØDT, liten respons.
Igår forespurte jeg meg på et båtforum med et ------OFF TOPIC spørsmål vedrørende sykkel og svarene raste inn i løpet av kort tid..... mange svar !!

Trenger fortsatt tips om dekk til akter. Det som er viktigst er at det har bra egenskaper på våt vei, om det slites ut etter et år eller to er mindre vigtigt, prisen kommer i andre rekke. Bør fungere bra på vått og tørt..

GSXR

Legg inn av GSXR »

bm skrev:Ta dere sammen her er det DØDT, liten respons.
Igår forespurte jeg meg på et båtforum med et ------OFF TOPIC spørsmål vedrørende sykkel og svarene raste inn i løpet av kort tid..... mange svar !!

Trenger fortsatt tips om dekk til akter. Det som er viktigst er at det har bra egenskaper på våt vei, om det slites ut etter et år eller to er mindre vigtigt, prisen kommer i andre rekke. Bør fungere bra på vått og tørt..
Selv kjører jeg på de nyeste Racing-dekkene fra Dunlop, ypperlige dekk som holder godt også på våt veibane :wink:.
Mrk. dette på en R-sykkel.

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

bm skrev:Ta dere sammen her er det DØDT, liten respons.
Igår forespurte jeg meg på et båtforum med et ------OFF TOPIC spørsmål vedrørende sykkel og svarene raste inn i løpet av kort tid..... mange svar !!

Trenger fortsatt tips om dekk til akter. Det som er viktigst er at det har bra egenskaper på våt vei, om det slites ut etter et år eller to er mindre vigtigt, prisen kommer i andre rekke. Bør fungere bra på vått og tørt..
Personlig så har jeg ikke peiling på dekk... :)
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

tror de fleste dekkprodusenter har helt greie dekk til din sykkel, såfremt du ikke kjører helt idiot. Bruker selv Bridgestone, og de er helt greie til mitt bruk.

Svar