**VIKTIG** TILBAKEMELDING!

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

Må du ta alt så bokstavlig? :lol:
Det kan jo hende at de venter til du ikke er pålogget :wink:

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Thor Arne skrev:Må du ta alt så bokstavlig? :lol:
Det kan jo hende at de venter til du ikke er pålogget :wink:
Det er jo sånn sett enkelt nok å se hvor mange ganger et innlegg blir vist da...
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

skal jeg redigere innlegget fra aktiv kikker til kikker da? :wink:
Denne tråden begynner jo også å bli litt lengde på, men strengt tatt er vel ikke dette heller mc relatert?
Men alvorlig talt, la de ikke relaterte innleggene stå i tema for diverse, og la oss heller prøve å holde liv i resten. Det er jo som regel veletablerte medlemmer som kommer med innlegg i denne kategorien også, så det går nok ikke på bekostning av mc relaterte innlegg heller.

D_Demon
Innlegg: 103
Registrert: 01 aug 2004, 16:59
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Elverum

Legg inn av D_Demon »

Diverse kan vel egentlig få stå, men "moped/scooter/lett-mc" og "uregistrerte gjester" er det ca 0 aktivitet på. Så de kan vel egentlig bare slettes?

Den Bloggen hørtes forresten ganske interessant ut No Name.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Har jo vært i gjennom en opprydding tidligere, eller der det ble mindre hovedtemaer. Syntes det ble ryddig og bra, og det kan kanskje bli bedre etter litt rydding til.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Da var det gjort. :)

Er litt nervøs for hvordan det ble, men det blir forhåpentligvis til det bedre ;)
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Tror ikke det blei til det værre nei. så bare så puslete ut med bare to emner. Bare en overgang, det er som regel disse to som det skrives mest i.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

rogg skrev:Håy..
Tror ikke det blei til det værre nei. så bare så puslete ut med bare to emner. Bare en overgang, det er som regel disse to som det skrives mest i.
Puslete er nøyaktig det samme ordet jeg tenkte også, he he. Tror det ble litt okay uansett ;)
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Dette må en vel kalle for oversiktelig......
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

:shock:

Jaja..
Hadde jeg kommet til et forum der det var bare 2 emner, hadde ikke jeg tatt meg bryet med å registrere meg..

Er redd det kan komme til å skje her nå.... desverre... :cry:

Men dette er jo min menging. Får håpe jeg tar feil.. :wink:
Bilde

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

NoName skrev:Men dette er jo min menging. Får håpe jeg tar feil.. :wink:
Alles meninger teller, og vi vet jo at ihvertfall du har peiling.

Hvis det ikke utgjør noe forskjell eller blir værre, så kan vi jo bare slenge på noe flere kategorier, det er jo fort gjort. De jeg har fjernet har ikke hatt noen aktivitet å snakke om.

MEN. Folk har ofte spørsmål og råd de trenger å få svar på. DET hadde kanskje vært en bra kategori å få opp eller?!? Kom med forslag på navn til kategorien og beskrivelse av den :!: :!: :!:

:idea: Kanskje dere har noen gode forslag til kategorier som kan bli interessante?
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

GSXR

Legg inn av GSXR »

Mitt førsteinntrykk er at dette ser stusselig ut :shock: .
Det var riktignok lite eller ingen aktivitet ved de delforum som ble fjernet,
men om det var til det beste å fjerne dem vil nå raskt vise seg.
Må si meg noe enig med NoName her, men som Ronny sier så kan man jo alltids legge til noen nye gode kategorier.
Det Ronny synes jeg er en god tanke i riktig retning.
Thumbs Up for den :wink: .

Blir bra dette

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Ronny skrev:
NoName skrev:Men dette er jo min menging. Får håpe jeg tar feil.. :wink:
Alles meninger teller, og vi vet jo at ihvertfall du har peiling.

Hvis det ikke utgjør noe forskjell eller blir værre, så kan vi jo bare slenge på noe flere kategorier, det er jo fort gjort. De jeg har fjernet har ikke hatt noen aktivitet å snakke om.

MEN. Folk har ofte spørsmål og råd de trenger å få svar på. DET hadde kanskje vært en bra kategori å få opp eller?!? Kom med forslag på navn til kategorien og beskrivelse av den :!: :!: :!:

:idea: Kanskje dere har noen gode forslag til kategorier som kan bli interessante?
Ser vi på noen utenlandske sider som http://www.motobins.com eller http://www.boxerworks.com , så ser vi at begge sidene er levende med mange relevante innlegg. Motobins har kun en emne mens boxerworks har 4. Det er plass for 'off-topics' også.
Jeg tror ikke det er antall emner som er viktigst men interessen fra medlemmer.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Nå er sidene du linker til Indian, sider for BMW motorsykkler. Det blir ikke det samme syns jeg. Det er "spesielt interiserte" som er på de sidene, og som ev. registrerer seg der.

Men dette blir en vurderings sak for Ronny & co.
Som du sier, det er ikke noe problem å legge til noen nye etter hvert.

Nå kommer vel phpBB i ny "drakt" om ikke så alt for lenge. Der blir det mulighet for underforum, altså et forum i forumet hvis du skjønner..

Da kan man godt klare deg må få emner på forsiden, og heller dele det opp i underforumene.. Bilde
Bilde

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Interesant å se at denne tema har hatt 227 visninger i 2 dager... og 28 svar. Ser vi på de som har skrevet så ser vi at 7 av de faste skribenter som bidrar med noe, ellers er det ingen interesse fra over 100 medlemmer.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Svar