**VIKTIG** TILBAKEMELDING!

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Indian skrev:Interesant å se at denne tema har hatt 227 visninger i 2 dager... og 28 svar. Ser vi på de som har skrevet så ser vi at 7 av de faste skribenter som bidrar med noe, ellers er det ingen interesse fra over 100 medlemmer.
Jeg kan ikke skjønne at du reagerer på det?!? Det er jo sånn det fungerer. De fleste gidder ikke, eller legger energien sin andre steder, eller har ikke lyst.

Jeg synes faktisk også at folk må få lov til selv å velge i hvilken grad de ønsker å involvere seg. Hvis folk vil bidra, så må det være frivllig. Det sier seg selv at dersom man tilbyr noe, slik som i konkurransene dine, så øker interessen fordi man kan få noe tilbake.

Sånn er det bare :wink:
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Enig med deg der Ronny, utenom en ting,,,
jeg må KJØPE ØL til indianeren.. får ikke så mye tilbake nei... :D
Bilde

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

:shock: Oi, her var ikke mye igjen, var første inntrykk, men det ble bedre etterhvert. Det er jo som nevnt fjernet tema som ikke er aktive.
Det blir vel som blått eller rosa theme, litt uvant, og man må se en gang ekstra.
Det blir nok bra.
Vi får bare stå på å fylle det vi kan med innlegg.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg synes at det oversiktlig og grei nå som det ser ut. Etterhvert som innleggene kommmer in så kan de deles inn i forskjellige temaer.
Alt er lagt til rette og resten er opp til oss om vi vil at forumet skal består.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Eh...? Det blir jo bare ekstra jobb. Da må man jo flytte på innleggene.. :shock:
Bilde

Thruxton
Innlegg: 44
Registrert: 18 sep 2005, 15:20
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada
Sted: A.Agder

Legg inn av Thruxton »

Jeg tror ikke gamle mc-relaterte innlegg bør slettes. Det er høyinteressant stoff for eventuelle nye medlemmer (som meg).
Tempo Taifun / BSA 650 / BMW R75/5 - R90/6 / Honda 750F2 / Yamaha XS1100 / Yamaha SR500 / Suzuki GR650 /
Moto Guzzi V65 / Yamaha SRX6 / BMW R80ST / Suzuki VX800 / Ducati Multistrada 1000DS / Aprilia Caponord EVT1000

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Thruxton skrev:Jeg tror ikke gamle mc-relaterte innlegg bør slettes. Det er høyinteressant stoff for eventuelle nye medlemmer (som meg).
Innleggene verken har blitt slettet eller vil bli slettet. Er helt enig med deg Thruxton. Men vi hadde 8-10 kategorier før, og mange av dem var det ikke aktivitet på i flere uker. Bedre å ha mye aktivitet ett sted, og utvide etterhvert.

Velkommen hit forresten :wink:
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Thruxton
Innlegg: 44
Registrert: 18 sep 2005, 15:20
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada
Sted: A.Agder

Legg inn av Thruxton »

Ronny skrev:
Thruxton skrev:Jeg tror ikke gamle mc-relaterte innlegg bør slettes. Det er høyinteressant stoff for eventuelle nye medlemmer (som meg).
Innleggene verken har blitt slettet eller vil bli slettet. Er helt enig med deg Thruxton. Men vi hadde 8-10 kategorier før, og mange av dem var det ikke aktivitet på i flere uker. Bedre å ha mye aktivitet ett sted, og utvide etterhvert.

Velkommen hit forresten :wink:
Takk for det.
Ellers er jeg helt enig at det er bedre med mye aktivitet på ett sted.
Tempo Taifun / BSA 650 / BMW R75/5 - R90/6 / Honda 750F2 / Yamaha XS1100 / Yamaha SR500 / Suzuki GR650 /
Moto Guzzi V65 / Yamaha SRX6 / BMW R80ST / Suzuki VX800 / Ducati Multistrada 1000DS / Aprilia Caponord EVT1000

Svar