Staten raner oss på høylys dag.

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
GSXR

Staten raner oss på høylys dag.

Legg inn av GSXR »

Er det virkelig mulig, aaargh :evil: .
Helt utrolig at Norge som oljenasjon kan ha slike hårreisende avgifter på drivstoff. Det er jo snart dyrere å fylle opp tanken på sykkelen i Norge
enn det er å fylle tanken(e) på ei lastebil i Sverige, helt sykt.
Nei no tar vi dæm dær j.... pokitikeran, dynke dæm i olje å hive dæm på grill'n te sankthans for dærætter å sæll dæm som grisefor :twisted: .

Les.

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

Du kan ikke servere grisene noe som er tvers gjennom råttent!

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Bondevik sa i et nyttårs tale at vi må bry oss og ikke mobbe han. Det må vi respektere, ellers vil han ta en overdose og bli innlagt på Dikemark....
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Indian skrev:Bondevik sa i et nyttårs tale at vi må bry oss og ikke mobbe han. Det må vi respektere, ellers vil han ta en overdose og bli innlagt på Dikemark....
Håy..

nei ikke Dikamark da....for nært meg :lol:
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

D_Demon
Innlegg: 103
Registrert: 01 aug 2004, 16:59
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Elverum

Legg inn av D_Demon »

Indian skrev:Bondevik sa i et nyttårs tale at vi må bry oss og ikke mobbe han. Det må vi respektere, ellers vil han ta en overdose og bli innlagt på Dikemark....
Kan heller sende han på sanderud. Der kjenner jeg en som jobber, som kan ta en liten alvorsprat med han :twisted:

Svar