Tips til kjøreklær

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
kyrregutt
Innlegg: 73
Registrert: 21 jun 2004, 12:48
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo
Kontakt:

Tips til kjøreklær

Legg inn av kyrregutt »

Hei alle

Jeg er veldig i tvil når det gjelder kjøreklærne mine. De er veldig varme. Jeg har delt skinnjakke og -bukse, og på våren og høsten er spesielt jakka veldig bra, med tykk foring - som dessverre ikke kan tas ut. Det gjør at den blir veldig varm på sommern.

Har noen her tips til en jakke evnt. også bukse) som har luftemuligheter? Den trenger ikke være vanntett - for jeg har en fin-fin regndress som jeg bruker. Det må heller ikke være skinn/lær.

Det haster litt å få svar - jeg drar sydover om to uker :)
Mvh Kyrre
www.kyrre.net

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Jeg bruker kjøreklær fra Jofama. De er jeg veldig godt fornøyd med. Kjøpte noe av det billigste de hadde, og det holder regnet godt ute. Det er jakke og bukse.
Bilde

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg så et sett hos Cruiser i Krisiansand. Ble overrasket over kvaliteten. Jeg traff også et par i Fredrikstad som brukte dem på 2 år og de var godt fornøyd. Rimelig er de også.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Joppe
Innlegg: 35
Registrert: 25 mai 2005, 09:59

Legg inn av Joppe »

Støtter det med cruiser. Jeg kjøpte et dyrt sett, mens kona var lur nok til å bruke nettet. Overaskende god kvalitet på hennes...mitt er ok, men ikke noe mer.

Svar