Kyrres artikler på MCsiden.

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Kyrres artikler på MCsiden.

Legg inn av Ronny »

DAMN Kyrre!

Må bare gi deg skryt for artiklene du har skrevet. Det har vært utrolig morro å lese det du har skrevet. Du srkiver kjempebra, og bildene er jo bare like gode.

Jeg håper du kommer til å skrive i fremtiden oxo.

:wav:

Er det andre her som også har lest Kyrre's artikler?
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
rerell
Innlegg: 354
Registrert: 15 jun 2004, 12:51
Motorsykkelen din: !

Legg inn av rerell »

Javisst. Väldigt bra.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Ja hiver meg på den! Kjempebra Kyrre! :D
Bilde

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Klart vi har lest Kyrres artikler. :thumbup: For det første er det godt skrevet, for det andre følger han på med gode bilder, ja til og med filmklipp,.. slikt liker vi !!!!

Jeg vil forresten følge på med skryt til alle som bidrar med historier og artikler på MCsiden, uten dere hadde vi slitt stort med å holde liv i siden vår og gjøre den interessant å lese. Takk til dere alle!

Er det andre som føler seg "kallet" til å skrive litt, så ta for all del kontakt.

Brukeravatar
kyrregutt
Innlegg: 73
Registrert: 21 jun 2004, 12:48
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av kyrregutt »

:oops: Jeg blir kjempe-forlegen, asså! :oops: Dere smigrer... :wink:

Jeg vet ikke om jeg er sååååå god til å skrive, men jeg takker uansett for at dere liker skribleriene mine. Det gjør det jo litt enklere å motivere seg til å skrive mer utover høsten/vintern.

Jeg også oppfordrer flere til å skrive, og synes det er spennende stoff ellers på MC-sidens hjemmesider. Vi vil ha mer!

Synd det er så lite trafikk på forumet her - skulle vært gøy om flere engasjerte seg litt. Det er nok dessverre gjengs for alle norske nettforum - så sant man ikke kan slenge dritt. På forumer der det er 'tillatt', eller i alle fall blir litt akseptert, der er det jo tjoka fullt med folk hele tiden. Og det skal sies; jeg vil heller ha få innlegg enn en gjeng med tapere som bare kritiserer!

Jeg er medlem av et par nettforum for eier av samme type bil som meg, og det er samme historie der. Få som skriver innlegg.

Uansett er jeg kjempefornøyd med at forumet i det hele tatt er her! Stå på!
Mvh Kyrre
www.kyrre.net

Svar