Har noen erfaring med handel fra denne leverandøren ??

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Har noen erfaring med handel fra denne leverandøren ??

Legg inn av bm »

http://www.jeffscycles.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Nei, har ikke handlet fra denne leverandøren. Handler de fleste deler jeg trenger fra lokale forhandlere eller fra Trollhettan
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Tok telefonen og ringte dem i kveld, etter noen mail som ikke ble besvart ble dette løsningen. I følge svaret på første mail sender de over 3000 deler hver uke. Etter en del forsøk kom jeg frem og fikk forklart at de hadde problemer med frakteselskapet, har ventet i 4 uker men ble lovet varene i løpet av 14 dg... :roll: :roll: :roll: :roll:

Den som venter på noe godt...osv...

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Venter ennu på delene, de svarer forskjelligt hele tiden, finner ikke betalingen, sekreteren er syk, lageret svikter osv...
Ser nesten som pengene tapt pr.d.d.

Fikk svar senest for to dager siden om at de skulle sjekke, men ser ennu på deres web sider at delene jeg bestilte ligger for salg,, :x

Denne leverandøren kan IKKE anbefales.. :cry: :cry:

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

Hvorfor er det så mange som driver med mc-forrettning som man ikke kan stole på?
Har en følelse av at de fleste jeg snakker med har noe og utsette på en eller annen forhandler. Virker som det er god service når en skal handle ny sykkel, men bare problemer når det skal bestilles deler.
Det er vel på tide at bransjen tar seg selv i nakken og yter service også for de som handler deler.
Har hørt at de som har bruktimpotert sykkler, får problemer med å sette sykkelen på verksted.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

GSXR

Legg inn av GSXR »

bm skrev:Venter ennu på delene, de svarer forskjelligt hele tiden, finner ikke betalingen, sekreteren er syk, lageret svikter osv...
Ser nesten som pengene tapt pr.d.d.

Fikk svar senest for to dager siden om at de skulle sjekke, men ser ennu på deres web sider at delene jeg bestilte ligger for salg,, :x

Denne leverandøren kan IKKE anbefales.. :cry: :cry:
Fint at det blir varslet om slike useriøse forhandlere så slipper flere
å gå i den samme fellen.
Ønsker deg lykke til videre med denne saken.

Svar