Så dere på FBI!?

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
olsen
Innlegg: 20
Registrert: 12 okt 2005, 20:10
Motorsykkelen din: Honda VFR750F (RC36)
Sted: Halden

Så dere på FBI!?

Legg inn av olsen »

:D Hei! "Newbie" her! Kort presentasjon: :lol: Jan, 65år, kjører en TDM850 som jeg har hatt i 7 år og som straks passerer 110 000km. på meteret. 8)
Og så til saken: Så dere programmet FBI på NRKI i kvell? Om firma Colbjørnsen som nekter å ta det ansvar som de i følge norsk lov er pålagt å gjøre? Og som til allt overmål påstår at det er eiers skyld at balanseakselen i sykkelen løsnet og forårsaket at motoren skar seg? :evil:
Jeg mener det bør komme en unison reaksjon fra norske motorsyklister: Boikot det firma!! Så kanhende et mer ansvarsfullt firma kan importere bl.a. Kawasaki og KTM!
Takk!!
mvh: Olsen 8)

pelsen
Innlegg: 1275
Registrert: 11 des 2004, 14:08
Motorsykkelen din: ja

Legg inn av pelsen »

ja. jeg så programmet.
Det var en ensidig presentasjon, man dømmer vel ikke etter å ha hørt den ene parten?
Programmet var dårlig reklame for Colbjørnsen, jeg antar de har saksopplysninger som ikke kom fram på tv, og at de antakelig regner med å vinne en eventuell rettsak.

Brukeravatar
olsen
Innlegg: 20
Registrert: 12 okt 2005, 20:10
Motorsykkelen din: Honda VFR750F (RC36)
Sted: Halden

Legg inn av olsen »

Helt enig, Pelsen! :D Men innslaget fra Spinnin Wheel og Garsæg som viste disse skruene som hadde løsnet har jeg vanskelig for å tro at "noen" hadde splittet motoren å fiklet med! :? Men en vet jo aldrig, enkelte er jo veldig klåfingret! Men; min følelse er fremdeles: :evil: "stor og mektig mot liten og svak" Her er det pengene som rår! :evil:
mvh: Olsen.

PS: Hvodan skaffe seg en awatar? Har prøvd men får ikke opp galleriet!

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Du kan også linke til din egen avatar hvis du vil.. Det er ikke bestandig det galleriet virker. Og så er det jo bedre med en egen en.. :wink:
Bilde

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Så innslaget på FBI. Hadde håpet å få høre den andre siden av historien også. Dette er også en sak som var værsert i avisen Drammens Tidene, så jeg har hørt en del om dette.
Men det er klart at når det blir framstilt slik som på FBI, får man en viss skepsis til dette firma. Det har lagt seg i bakhodet for å si det slik.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
olsen
Innlegg: 20
Registrert: 12 okt 2005, 20:10
Motorsykkelen din: Honda VFR750F (RC36)
Sted: Halden

Legg inn av olsen »

olsen skrev:Helt enig, Pelsen! :D Men innslaget fra Spinnin Wheel og Garsæg som viste disse skruene som hadde løsnet har jeg vanskelig for å tro at "noen" hadde splittet motoren å fiklet med! :? Men en vet jo aldrig, enkelte er jo veldig klåfingret! Men; min følelse er fremdeles: :evil: "stor og mektig mot liten og svak" Her er det pengene som rår! :evil:
mvh: Olsen.

PS: Hvodan skaffe seg en awatar? Har prøvd men får ikke opp galleriet!
Hei igjen! Jeg er nødt til å komme med en rettelse til det som jeg sier ang. Garsæg på Spinnin Wheel: Skruene som holdt ballanseakselen på plass hadde RØKET AV! Altså IKKE løsnet. Motoren hadde IKKE vært åpnet før Garsæg åpnet den! Det er vel vanskelig å forstå hva som kan forårsake at disse(4?) boltene kan ryke!
Så kan en jo undre seg. Verkstedet som sjekket motoren ved første aksident, sjekket ikke de oljen? Oljen på en motor kan jo "sladdre" om mye. Hva slags "manøver" kan mc-eieren ha foretatt seg fysisk som gjør at disse boltene ryker av?
Nei, dette var visst ikke noen enkel sak allikevel.....
Hilsen Olsen.

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Jeg synes det generelt sett i dag er alt for mye elendig service ute og går blandt forhandlere og butikker. Folk i den bransjen har ikke yrkesstolthet lengre.

PS: Angånde avataren Olsen, så må du laste opp din egen, for vi har ikke aktivert avatar galleriet her. hyggelig å ha deg med på sidene her da ;)
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Svar