Å ligge i telt

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
GSXR

Legg inn av GSXR »

Når jeg kom til England kjøpte jeg et selvoppblåsende lite underlag (Gelert) som er helt wunderbart å pakke med seg på sykkelturer.
Tar forholdsvis liten plass og det er bare å rulle det ut, skru på en tiny ventil og vips et perfekt underlag.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

rogg skrev:Håy..
Ja her er det bare pengboken og fantasien som setter en stopper på hvordan man skal bo på MC-tur.
Jeg er nå i ferd med å kontrolere telt og madrass til årets treff. Det første med overnatting i telt blir nok NorgesTreffet.
Men det er et ønske og få seg telt man kan stå i. Kan ikke si en er blitt mykere med årene.
Håy..

HE HE, må si den kontrollen var dårlig. Serlig den på madrassen. Full fart opp, for så å slippe ut luften igjen. Da fant jeg jo selvfølgelig ikke hullet i madrassen.
et fant jeg på Norgestreffet kl 05.00. Blei hart å ligge utover mårran ja.
Men fikk lånt armeringstape, det holdt noen timer lengre, før lufta var ute.

PS: Ny madrass ble handlet inn ganske så raskt.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

På turen til Slovenia og Kroatia i 2004 hadde jeg bare en sovepose og et ligge underlag.
Sov under åpen himmel på alle treffene i 2004.
Noen som husker en indianer som sov ved sykkelen?
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Kan ikke si at jeg husker en indianer, men det er mange av de som sover under åpen himmel. Ja, det er faktisk de som sover uten sovepose også. Snakk om ekte Vikinger. De bytter ikke te pysjamas, bruker skinnbuksa og skinnvesten.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar