Y2K

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Y2K

Legg inn av Indian »

Denne sykkelen har turbinmotor fra et helikopter. Motoren er en Rolls Royce Allison som går på diesel.
54.000 omdreininger og 320 hester skulle holde. Sykkelen virker mer anvendelig enn Boss Hoss men prisen fra fabrikk er på 1 million. Med en vekt på 208.7 kg er topp hastigheten er 402.3 km/timen og 0-320 km/t går unna på 15 sekunder!
http://www.marineturbine.com/motorsports.asp

Bilde
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

V8
Innlegg: 54
Registrert: 05 des 2004, 13:58
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo

Legg inn av V8 »

Har vært og sett på sykkelen, denne er drømmen nr.1. Kjørte sammen med en i Miami. Bare pass på og ikke kom før tett opp til exosen hvis dere ser en, den er varm... 650 til 750`C. Denne har også litt problemer i svinger, litt vanskelig og kontrolere power. Men det er lyden her også som virkelig gjør sykkelen. Send inn etter DVDèn og bare kos dere, den er vært å se.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Her snakker vi diselmc 8)
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

Lurer på hvilke størrelse det blir på HK avgift til satan..... staten :lol:

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Thor Arne skrev:Lurer på hvilke størrelse det blir på HK avgift til satan..... staten :lol:
Det blir billigere å ta inn sykkelen med en 250 cc motor og så snart våre politikkere slutter å sikle så setter man in original motoren.
Ellers presser de deg til selvmord.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

V8 skrev:Bare pass på og ikke kom før tett opp til exosen hvis dere ser en, den er varm... 650 til 750`C.
BBQ hadde vært rette navnet til sykkelen. :D
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Svar