MC utstyr på Lidl !!!!!

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Ronny skrev:Lidl kjeden støtter jeg bare ikke, men det er fordi de er så forbasket drøye mot personalet. At noen vil ha guttungen eller jentungen sin jobbende der er for meg ubegripelig.
Her kan jeg ikke være enig. Da Lidl åpnet i Sarpsborg traff jeg en venn av meg som jobbet i mange år i Coop Mega. Han hadde en liten overordnede still der.
Om grunnen til bytte av jobb, sa han det var bedre betalt, overtid som hen ikke fikk i Coop og lørdags tillegg. Lidl ligger faktisk over tariff og han er organisert.
Han satt i kassen i Coop og det samme gjør han i Lidl.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Indian skrev:Her kan jeg ikke være enig. Da Lidl åpnet i Sarpsborg traff jeg en venn av meg som jobbet i mange år i Coop Mega. Han hadde en liten overordnede still der.
Om grunnen til bytte av jobb, sa han det var bedre betalt, overtid som hen ikke fikk i Coop og lørdags tillegg. Lidl ligger faktisk over tariff og han er organisert.
Han satt i kassen i Coop og det samme gjør han i Lidl.
Bare vær uenig du.

Jeg er kompis med tidligere regionsjef for Sør-Vestlandet i norge. Firmaet eier jo ikke skrupler. Han sluttet bla. fordi han ble pålagt å regelrett spionere på de ansatte. Han fikk også beskjed om å motarbeide all form for sosial omgang mellom de ansatte på fritiden.

Legger ved noen andre "regler":
http://www.diskusjonsforum.com/viewtopi ... =63&t_id=3


Og til sist et lite sitat fra denne linken: "- Men klienten vil tilbake i jobben. Representantene fra Lidl sa på vårt møte at de i så fall vil følge svært nøye med på Ali, og helt sikkert klare å finne ting på ham som kan føre til oppsigelse." http://www.dagsavisen.no/innenriks/article1319089.ece


Vi vet vel begge to hvor mye det betyr å ha skikkelige arbeidsforhold, eller hva? :wink:
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Legg inn av Misha »

Grattis med ny arving, ronny!!Bilde

Og når det gjelder Lidl:
De åpnet en butikk i nærheten for et halvt år siden, og jeg kan med stolthet si at jeg ennå ikke har vært innenfor dørene deres. Og jeg har ingen planer om å gjøre det heller. 8)

Og service er alfa & omega. Får jeg god service et sted, kommer jeg tilbake. Det trenger ikke nødvendigvis være billigste sjappa.
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Misha skrev:Grattis med ny arving, ronny!!Bilde

Og når det gjelder Lidl:
De åpnet en butikk i nærheten for et halvt år siden, og jeg kan med stolthet si at jeg ennå ikke har vært innenfor dørene deres. Og jeg har ingen planer om å gjøre det heller. 8)

Og service er alfa & omega. Får jeg god service et sted, kommer jeg tilbake. Det trenger ikke nødvendigvis være billigste sjappa.
Tusen takk :D

Jeg fordømmer ikke noen som ikke velger det samme som meg, alle må gjøre som de selv vil. Men vi to er tydeligvis helt enige her ;)
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Og til sist et lite sitat fra denne linken: "- Men klienten vil tilbake i jobben. Representantene fra Lidl sa på vårt møte at de i så fall vil følge svært nøye med på Ali, og helt sikkert klare å finne ting på ham som kan føre til oppsigelse." http://www.dagsavisen.no/innenriks/article1319089.ece
I denne saken skriver avisene on Lidl. Da Texaco sa meg opp med hjelp av forfalskede papirer, var ingen avis interestert i saken. Aetat godtok disse papirene for avstenging av ledighets trygd.
Jeg måtte gå til søksmål der jeg vant med full seier i to retts omganger.
Det er ikke bare Lidl men veletablerte bedrifter som behandler de ansatte på denne måten.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Ja grattis Ronny :D
Bilde

GSXR

Legg inn av GSXR »

Gratulerer så mye med enda et nytt medlem i klanen Ronny :wav: .
Du har trent soldatene godt :sign10:.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Ronny skrev:
Indian skrev:Her kan jeg ikke være enig. Da Lidl åpnet i Sarpsborg traff jeg en venn av meg som jobbet i mange år i Coop Mega. Han hadde en liten overordnede still der.
Om grunnen til bytte av jobb, sa han det var bedre betalt, overtid som hen ikke fikk i Coop og lørdags tillegg. Lidl ligger faktisk over tariff og han er organisert.
Han satt i kassen i Coop og det samme gjør han i Lidl.
Bare vær uenig du.

Jeg er kompis med tidligere regionsjef for Sør-Vestlandet i norge. Firmaet eier jo ikke skrupler. Han sluttet bla. fordi han ble pålagt å regelrett spionere på de ansatte. Han fikk også beskjed om å motarbeide all form for sosial omgang mellom de ansatte på fritiden.

Legger ved noen andre "regler":
http://www.diskusjonsforum.com/viewtopi ... =63&t_id=3


Og til sist et lite sitat fra denne linken: "- Men klienten vil tilbake i jobben. Representantene fra Lidl sa på vårt møte at de i så fall vil følge svært nøye med på Ali, og helt sikkert klare å finne ting på ham som kan føre til oppsigelse." http://www.dagsavisen.no/innenriks/article1319089.ece


Vi vet vel begge to hvor mye det betyr å ha skikkelige arbeidsforhold, eller hva? :wink:
I går traff jeg kameraten min som jobber der.
Jeg kjente meg ikke igjen av det som sto i forumet. Han gikk hånd i hånd med ei som jobber hos Lidl.....
Hadde det som sto i forumet vært sant så hadde han vært uten jobb i dag.
Han er blitt en små sjef der og kjører rød bil.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Svar