Vinter-R. Litt nostalgi

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
B. Sveigdalen
Innlegg: 85
Registrert: 18 okt 2005, 19:50
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Hundorp
Kontakt:

Vinter-R. Litt nostalgi

Legg inn av B. Sveigdalen »

Satt og bladde i noen gamle bilder en kveld, og kom plutselig over disse bildene som jeg tok på Mysuseter ved Otta, en kald januardag i 1995. Dette er vel det såkalte Krystallrallyet, og jeg dro oppover en tur for å forevige noen av de snåle farkostene jeg så der. Jeg brukte bil, vel å merke.

Bilde

Piggær i dækka. To første-generasjon GSX-R, den nærmeste en '86 eller '87 modell 1100. Noen som lurer på hvorfor disse syklene er vanskelige å oppdrive i intakt og original stand i dag? :)

Bilde

En GSX-R 750 Slingshot, '88 eller '89 modell. Ut fra rimen på salen, ser det ikke ut som årets varmeste dag, nei.. Husker jeg reagerte litt på at denne sykkelen ble brukt slik, da Slingshoten fortsatt var en relativt ny sykkel den gangen. Man skimter såvidt initialene "T. Haugen" på kåpeglasset.

Bilde

Til slutt denne morsomme farkosten. Ikke ofte man tar med seg snøscooteren på motorsykkeltur. :-)

Noen som kjenner/kjente til noen av disse folkene og farkostene?
GSX-R 750

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
En artig liten serie av gammle bilder/sykkler.
Kjenner nok ikke noen fra dette miljøet, men moro og se slike gamle bilder.
Det burde være flere med gamle bilder her i forumet. Legg dem ut så vi får se...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar