Vær-radar

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Vær-radar

Legg inn av Misha »

Noen som har fått med seg værradaren på MET sine sider? Her kan du sjekke om det vil holde seg tørt i noen timer når du skal ta deg en tur, eller om du må ta med regntøy. Greit å få et forvarsel om hva som kommer. 8)
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Ja jeg har fått det med meg. Bruker den litt i jobben. Men å tipse om å legge den ut her har jeg ikke tengt på...Bra du tenkte på det....
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

Jeg har sett den, men jeg kjører uansett vær, har ikke sykkelen krympet til nå, så holder den sikkert en skur til.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...
I disse dager, ja her på østlandet i alle fall, trenger man ikke noe værradar. Maken til flott vær har vi ikke hatt på lenge. Ute så og si hver dag og suser.
Men nå sitter jeg mye bak. Datteren er i god gang med øvelseskjøring, og da er "papzen" henvist til baksetet
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Re: Vær-radar

Legg inn av Ronny »

Misha skrev:Noen som har fått med seg værradaren på MET sine sider? Her kan du sjekke om det vil holde seg tørt i noen timer når du skal ta deg en tur, eller om du må ta med regntøy. Greit å få et forvarsel om hva som kommer. 8)
Den der har jeg ikke sett før. Slettes ikke dum!
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Svar