Riktig god sommer

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
GSXR

Riktig god sommer

Legg inn av GSXR »

Hei, og riktig god sommer til dere alle.

En stund siden jeg har skrevet noe på forumet nå, burde jaggu skjemmes :oops: .
Det har vært så kriminelt mye å gjøre i forbindelse med jobben, både i og utenfor arbeidstiden at privatlivet mer eller mindre har vært en saga blott.
Dårligere unnskyldning skal man vel lete lenge etter, men slik er det dog bare, end.

MC-sesongen oppe i Norge er i gang for fullt og alle er i sprudlende humør tenker jeg.
Her i Nottingham har det vært bart i hele vinter, har kommet noen snøfnugg, men har forsvunnet liken fort som de har kommet.
Utrolig herlig å kunne bruke sykkel på bar asfalt hele året, en drøm som har godt i oppfyllelse for min del.
Så herlig når gamle drømmer blir virkeliggjort, "What a feeling" :wink: .
Har nylig flyttet inn i nytt hus, nå bor vi i sherwood blant Robin Hood og hans røvere.
Har riktig nok ikke hatt gleden av å treffe Robin i live, men statuen har jeg da hilst på.
Vil igjen ønske dere alle en riktig god sesong, for ikke å snakke om god sommer, "drive safe and take care".

Brukeravatar
B. Sveigdalen
Innlegg: 85
Registrert: 18 okt 2005, 19:50
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Hundorp
Kontakt:

Legg inn av B. Sveigdalen »

God sommer, i like måte!

Hvilken Gixxer har du, forresten?
GSX-R 750

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Hei GSXR...Lenge siden sist. Godt du ikke glemmer oss. God sommer til deg og...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

GSXR

Legg inn av GSXR »

B. Sveigdalen skrev:God sommer, i like måte!

Hvilken Gixxer har du, forresten?
Har utrolig nok ikke sykkel for øyeblikket .
Var dessverre ikke plass til kjerringa og to barneseter på sykkelen
så jeg måtte bite i gresset å la den gå til fordel for bil :evil: .
Jeg blir heldigvis ikke lenge uten, det blir ny stålhest etter at vi kommer hjem fra sommerferien.
Har ikke helt bestemt meg for hvilken sykkel det blir enda,
men blir sannsynligvis en 2000 mod GSX-R 750.
Utrolig nydelig sykkel om du spør meg :wink: .
Om jeg kjøper gjennom forhandler vil det koste meg mellom 35-40000-, Norske kroner for denne modellen :D .

Brukeravatar
B. Sveigdalen
Innlegg: 85
Registrert: 18 okt 2005, 19:50
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Hundorp
Kontakt:

Legg inn av B. Sveigdalen »

Nydelig sykkel, spør du meg også. 8)

Og 35 - 40 000 var en nydelig pris. Ikke noe voldsomt sprang ned til det jeg gav for sykkelen min, som er 10 år eldre. Men slik er det å bo i Norge..
GSX-R 750

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Så er sommeren her for fult, tempraturer på 25 - 30 gr. Varmt som fy. Kjører med fullt utstyr i varmen, svetter som en gris i lyskryssene, må enkelte ganger kjøre uten hansker grunnet varmen, selv på motoveien (liker det ikke, det første som skjer når uhellet er der er at du "tar deg for" med henderne). Det er veldigt fristende og kruse rundt i bare shorts og t-shorte, men syntes dette er for farligt. Blir skremt når jeg ser alle mopedene som kjører i denne habitten, og enda verre når mc'er kjører slik.

Jernet blir parkert i morgen til fordel for ferie med famillien, en uke i DK, deretter to uker på sjøen. Men så er det ut på to hjul igjen. Begynner allerede å glede meg jeg... :lol: :lol:
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Så ble jernet parket i låst garasje på jobben i dag, rattlås aktivert, tankveske tatt inn. Etter 25 mil i dag var det noe trist å gjøre dette. Kjørte bil hjem, reiser først på mandag, men er redd for at jernet blir hentet hjem før det, kansje alt i morgen, kribler allerede en del etter å kjenne vindsuset..
Er jeg gal eller....
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Legg inn av Misha »

Må si jeg misunner deg en smule, GSXR, å kunne kjøre mc året rundt... Da hadde jeg glatt solgt bilen :wink: Hva er det du driver med da, der borte i sherwood?

Jeg har heldigvis hatt ferie denne uken, så jeg og barna har tatt noen båt-turer, badet og slappet av i varmen. Tatt noen småturer på sykkelen om kveldene når tempen har sunket litt.

Og ja bm du er gal... 8)

Neida du er det man kaller entusiast. :D
Og jeg kan anbefale noen sommerhansker som jeg bruker, det er noen halvarssons som er delvis skinn og noe rutete stoff type "helsetrøye". Vinden blåser rett gjennom dem, så jeg bruker dem bare når det er varme dager.

Og hvordan går det med planene om nytt jern?
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Misha skrev: Og hvordan går det med planene om nytt jern?
Nytt jern, joda. Sjekker nettet og avisene, er så mye som frister.

Men nu har jeg funnet den idielle saken etter en ukes ferietur i Danmark.

Sjekk denne..... :lol: :lol: :lol:

Bilde

Bilde
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Svar