Super Rally 2006

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
B. Sveigdalen
Innlegg: 85
Registrert: 18 okt 2005, 19:50
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Hundorp
Kontakt:

Super Rally 2006

Legg inn av B. Sveigdalen »

Er det noen av dere her som besøker/besøkte Super Rally 2006 på Vinstra nå i helga? Det gjelder vel fortrinssvis de av dere som kjører HD eller andre "godkjente".

Jeg har ikke HD selv, men siden jeg bor bare noen kilometer unna Vinstra, har jeg vært der et par turer, og avsluttet med en fest i natt. R'n ble parkert i respektfull avstand fra området, og jeg gikk den siste biten. Jeg fikk komme inn også, sikkert fordi jeg gikk i sykkelklær, slik at de trodde jeg var passasjer. Og jeg må si det var en opplevelse å være på et sted hvor over 8000 sykkelfolk var samlet. Selv om jeg ikke er noe spesielt HD-interessert, var det en egen, veldig uhøytidelig stemning, og liveartister som spesielt Gil Edwards og Uriah Heep gjorde dette stort.

Og de jeg traff og snakket med, var jo hyggelige som bare det. Jeg snakket blant annet med en fyr fra Finland som kjørte Buell, og han syntes det var kjempetøft at jeg ville komme dit selv om jeg kjørte R-sykkel. Jeg tror han misforsto litt, og trodde jeg hadde kjørt veldig langt.. :lol:
GSX-R 750

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Vi var der da. Traff både V8 og NoName som skriver på forumet her.

Gil Edwards er en venn av oss så han fikk jeg også prata endel med ;)

Hvordan selve treffet var kan sikket NoName skrive noe om, jeg joba hele tiden serru :P
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
bonden
Innlegg: 48
Registrert: 24 nov 2004, 12:00
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Fåvang
Kontakt:

Legg inn av bonden »

Selvsagt 8) - med så kort vei MÅTTE jeg jo bare ta meg en tur. Dette var en opplevelse som jeg nesten vurderer en reprise på neste år i Nederland...
Let the summer last 4ever

96 Electra Classic

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Takk for praten Ronny, det var hyggelig. Litt synd du måtte jobbe hele helga for det var mye skøy som skjedde.

Været holdt seg opphold den tiden jeg var der. Jeg kom litt utpå fredagen og dro på søndag. Men det var vind og kalt. Vi hadde heldivis primus u lavoen, så vi holdt varmen. Men de sa det var rundt 0 grader på natta.

Programmet for treffet var tett, det var flere plasser man kunne høre på musikk. Jeg for min del fikk kun med meg Ramssund, når de spilte. Det var stili. Regner Ronny fikk med seg det meste av det som skjedde i sirkuset, for han sto like ved.
Bryllup fikk jeg også med meg. man kan si det var en litt annen vri på det en i et vanlig bryllup... :-)

Så var det selvfølgelig mye pene sykler å se på, for de som liker det. Jeg gikk mange runder og tok bilder, å plukker opp ideer. (jeg har en 46mod. som jeg kan kjøpe, så dey kan hende jeg gjør en del med den)


Ellers så skal det komme en DVD fra treffet. Den skulle egenilig forhåndsbestilles, men det var stengt når jeg var der. Men jeg har fått bestilt den i dag, så nå er det bare å glede seg.
Bilde

shadow
Innlegg: 9
Registrert: 25 mai 2006, 15:49
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: trondheim

kul sykkel...

Legg inn av shadow »

Bilde
shadow

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

tok noen bilder av den sykelen jeg også.. :D
Bilde

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Den så jeg også. Spesiellt fin bak synes jeg ;)
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

GSXR

Legg inn av GSXR »

Rååå sykkel dette altså, har dere ikke flere gode bilder på lager da?

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Kommer når jeg får nettsia tilo klubben opp å gå igjen :wink:
Bilde

Svar