Mannen er tatt!!

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Mannen er tatt!!

Legg inn av Indian »

Mannen som stakk av etter dødsulykken meldte seg for politiet i dag etter de hadde lett etter han i 3 dager. Håper at han aldri får førerkortet sitt tilbake.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 360316.ece
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Rolf
Innlegg: 9
Registrert: 25 des 2005, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Berger

Legg inn av Rolf »

Håper han også får en lang straff i fengsel...
Sett han inn og mist nøkkelen
Fortsatt 19 jeg.... +Moms da
Rolf
MSN: har det ja..

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Ja, ALDRI ALDRI mere lappen igjen. Det burde vært et minimum. Vi kan ikke ha sånne idioter kjørende rundt i traffikken.
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Han ble varetekts fengslet for 14 dager. Han påstår at han hørt bare en dunk og var ikke klar over omfanget av ulykken.
En liten bagatell og mannen stakk av og gjemte bilen og gikk under jorda. :shock:
Neste blir vel at han fikk sjokk og klarte ikke å tenke rasjonelt.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Han må ha skjønt at det har vært noe alvorlig, når han melder seg selv. Sikkert for å lette på samvittigheten. Kan ikke være enkelt å gå rundt å vite at en har kjørt ned og drept et menneske, og ikke kan si det til noen.

Finnes det noe i hode på denne personen vil han sikkert være merket for livet, en tanke han aldri kan glemme...drepe et menneske...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

rogg skrev:Håy..
Han må ha skjønt at det har vært noe alvorlig, når han melder seg selv. Sikkert for å lette på samvittigheten. Kan ikke være enkelt å gå rundt å vite at en har kjørt ned og drept et menneske, og ikke kan si det til noen.

Finnes det noe i hode på denne personen vil han sikkert være merket for livet, en tanke han aldri kan glemme...drepe et menneske...
Tror ikke at samvittigheten var grunnen når han holdte seg bort i 3 dager med avis oppslag. Politiet visste hvem han var men han hadde gjemt seg. Avisene skrev om saken hver dag og det kom in telefoner til politiet at han kunne være mannen men han ble ikke funnet.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Men en straff på bare 3 - 6 år for drap ???

Du blir jo nesten verre sraffet for å glemme blinklyset eller kjøre for fort!!!
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

GSXR

Legg inn av GSXR »

Helt sykt :roll: .
Hiv karen bak tonn med stål og sørg for at han aldri, aldri får være i nærheten av et kjøretøy igjen :twisted: .

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Nå nekter han å si navnet på en kvinne som satt i bilen. Dårlig samvittighjet? Det kan vi alle se langt etter.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Skal tro hvilke tanker som svirrer i hodet på slike folk. Nå har jeg heldig vis ikke opplevd å kjøre på noen, og vet ikke hvordan jeg ville reagert.

En annen ting når det gjelder slike påkjørsler, er at når noen kjører på en annen bil, gjærde, postkassestativ eller andre ting, offentlige eller private, så stikker de fleste av uten å si noe eller legge igjen en beskjed.
Ergelig for dem som opplever dette, men sjansen for å bli tatt er jo liten.
Det er kanskje det denne personen har tenkt denne gangen også. Men så har media blåst dette så opp, at han har kjent at det brant under føttene.

Det viktigste her er at han nå er tatt, og får sin straff. Det vil sikkert bli diskusjon over straffeutmålingen.
Indian, du får holde oss orientert over utviklingen i saken.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jo, han var i sjokk og klarte ikke å tenke rasjonelt like etter ulykken men etter tenkte han rasjonelt og gjør nå alt for å bortforklare.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Hva skal en si ?!? :roll:
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Svar