Det har ikke vært mulighet for importering/eksportering av forskjellige grunner så alt har blitt skrevet på nytt (klipp og lim stort sett) og det arkivet er enormt!
Noen tredjepartsløsninger må det bli i starten da implementering og testing samt jobben rundt dette tar veldig mye tid og ikke minst veldig mye mailer frem og tilbake. Hovedsaken er i førsteomgang og publisere siden med innhold. Så får vi heller komme tilbake til en evt. inplementering av medlemsregister, betalingsløsninger etc. etter hvert.
Dette er jo noe jeg har gjort på dugnad uten noen form for betaling (bortsett fra et NMCU medlemsskap og noen kaffekopper når vi har hatt møte

Samarbeidet har så langt vært eksemplarisk. Jeg har kun forholdt meg til EN person gjennom hele prossessen og vi har hatt en god dialog hele veien. Det blir trolig jeg som får oppgaven med generelt vedlikehold/support av siden fremover etter publisering.
Uansett... den nye siden blir jo noe helt annet. Langt mer moderne og på sikt vil det nok muligens bli inplementert flere løsninger. En ting av gangen