På Toppen Treffet

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Dortmunder
Innlegg: 336
Registrert: 11 apr 2006, 09:15
Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A
Sted: Kristiansand

På Toppen Treffet

Legg inn av Dortmunder »

Noen som skal på treff til helgen? Jeg begynner allerede å trippe, kan nesten ikke vente til ferja går :lol:
Det blir godt med en god biker-fest....

Dortmunder
Wenn du Gott siehst mußt du bremsen !!

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Jeg har ferie nå, men den blir i bil til Nordnorge. Ønsker deg en fin tur til Danmark....
Kom gjærne med en liten treffreportasje fra Toppen-treffet
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Dortmunder
Innlegg: 336
Registrert: 11 apr 2006, 09:15
Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A
Sted: Kristiansand

Legg inn av Dortmunder »

Ja, det var det med referatet... jeg tror jeg gjør det kort :D

Snakket med en svenske på søndag, han hadde hørt tallet 5700. Jeg tror at det var rund 6000-6500 sykkler på treffet. Jeg var nummer 5237 og vi ankom fredag kveld. Været var fint og varmt. Blåste en del på lørdag....partyteltene våre hold på å bli blåst i filler :cry:

Nå må jeg nok si at jeg ikke fikk med meg alt :oops: husmorstrippen gikk jeg elegant glipp av :cry: ... men noen konserter fikk jeg være med på 8) . Det var en flott atmosfære og danskene beviste at de kunne feire ( og at de kunne drikke :wink: )

Det jeg ble overrasket over, var de greie prisene... inngang, mat og øl kostet ikke skjorta. Servicen var flott og jeg synes organisatorene hadde gjort en fantastisk jobb.

Jeg kommer igjen ... (jeg har jo strippen til gode :lol:)

Dortmunder
Wenn du Gott siehst mußt du bremsen !!

Svar