Nå ser det ut til at min nærmeste og for såvidt eneste MC-forhandleren i umiddelbar nærhet til her jeg bor, også er blitt Aprilia tung-MCforhandler. Antakelig takket være den nye Piaggio-importøren etter at Kellox takket nei til videre samarbeid.
Veldig bra, må jeg si!
Så da regner jeg med at det blir gode muligheter for å få demokjørt nettopp denne modellen .
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Gammelsmurfen skrev: ↑19 feb 2021, 21:48
Tøft design på den syns jeg, selv om denne typen sykkel ikke er helt kompatibel med min kropp.
Ser fin ut og kan se ut som en morsom sykkel å kjøre.
Jeg var heldig og fikk disponere en Aprilia 1100 V4 et par dager for et par år siden.
En utrolig morsom sykkel som var sprek så det holdt, god å kjøre og ikke minst komfortabel.
Er 660 noe i nærheten av dette så er det all grunn til å ha forventninger til denne. Ikke like sprek, selvfølgelig, men med kjent og kilent Aprilia DNA hva gjelder kjørestilling, kjøreegenskaper og komfort .
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
AJ skrev: ↑19 feb 2021, 21:54
Er 660 noe i nærheten av dette så er det all grunn til å ha forventninger til denne. Ikke like sprek, selvfølgelig, men med kjent og kilent Aprilia DNA hva gjelder kjørestilling, kjøreegenskaper og komfort .
Aprilia 660 RS fikk 10/10 i engelske Bike, det er det ikke mange sykler som har (ingen KTMer ). Får skryt for bra ergonomi og det meste egentlig, logisk nok siden 10/10. Og supersmart rack, bare tar av passasjersete så dukker det et lit rack for tailbag opp
Og kommer 660 Tuono med litt mer oppreist sittestilling
2020 KTM 890 Duke R
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days
Nå ser det ut til at min nærmeste og for såvidt eneste MC-forhandleren i umiddelbar nærhet til her jeg bor, også er blitt Aprilia tung-MCforhandler. Antakelig takket være den nye Piaggio-importøren etter at Kellox takket nei til videre samarbeid.
Veldig bra, må jeg si!
Så da regner jeg med at det blir gode muligheter for å få demokjørt nettopp denne modellen .
Litt skuffende hvis dette blir er den nye retningen Aprilia går når det gjelder design. Sikkert en knallbra sykkel ellers da
Pan America er uten tvil det råeste jeg har sett fra HD, så hvis de fortsetter på den måten kan det jo hende de vil gjøre det godt i fremtiden. Ser nå ut som en god konkurrent til feks 1250GS eller 1290 Adventure.
Nå ser det ut til at min nærmeste og for såvidt eneste MC-forhandleren i umiddelbar nærhet til her jeg bor, også er blitt Aprilia tung-MCforhandler. Antakelig takket være den nye Piaggio-importøren etter at Kellox takket nei til videre samarbeid.
Veldig bra, må jeg si!
Så da regner jeg med at det blir gode muligheter for å få demokjørt nettopp denne modellen .
Litt skuffende hvis dette blir er den nye retningen Aprilia går når det gjelder design. Sikkert en knallbra sykkel ellers da
Dette er jo en ren videreføring av Aprilias designlinjer for sportssegmentet, fra bl.a. RSV4.
Nå ser det ut til at min nærmeste og for såvidt eneste MC-forhandleren i umiddelbar nærhet til her jeg bor, også er blitt Aprilia tung-MCforhandler. Antakelig takket være den nye Piaggio-importøren etter at Kellox takket nei til videre samarbeid.
Veldig bra, må jeg si!
Så da regner jeg med at det blir gode muligheter for å få demokjørt nettopp denne modellen .
Litt skuffende hvis dette blir er den nye retningen Aprilia går når det gjelder design. Sikkert en knallbra sykkel ellers da
Dette er jo en ren videreføring av Aprilias designlinjer for sportssegmentet, fra bl.a. RSV4.
Vel, jeg likte det forrige designet bedre. Jeg forstår at de ville fornye det men denne gangen traff de ikke syntes nå jeg.