Aprilia rs125 98-modell (delemotor/girkasse)

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Demander
Innlegg: 4
Registrert: 21 okt 2006, 13:22

Aprilia rs125 98-modell (delemotor/girkasse)

Legg inn av Demander »

hei!
er det noken som har anelse om kem som selger komplett girkasse til aprilia rs125 1998-modell?
Ønsker å komme i kontakt med bedrifter/privatpersoner som enten har brukt eller ny girkasse eller drev og gaflar til girkasse.
Om det er nokon som har ein komplett motor liggande som ikkje har gått meir enn 15 000km er eg også intressert i det.

Grunnen til at eg ikkje går til lokal forhandler her eg bur er fordi dei er så svimlande dyre, og den gamle hovudimportøren av aprilia er konkurs, slik at delelageret deiras er plombert. Ergo må ein få tak i deler frå utlandet om ikkje nokon har det liggande.

Håper at nokon kan hjelpe meg.

Mvh Daniel.

Demander
Innlegg: 4
Registrert: 21 okt 2006, 13:22

Legg inn av Demander »

anyone?

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

Har ikke noen i hodet akkurat nå, men vet det står anonnser i Mc-Avisa. Her er det flere som driver med demontering av sykler. Kjøp deg Mc-Avisa og sjekke ut. Japan Motor er en kandidat. Om de er til å stole på er en annen sak. Flere har dårlig erfaring med dem.
Det er et firma i Stavanger og et i Trondheim som driver med demontering.
Som sagt så husker jeg ikke noe navn og nr.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Demander
Innlegg: 4
Registrert: 21 okt 2006, 13:22

Legg inn av Demander »

rogg skrev:Håy..

Har ikke noen i hodet akkurat nå, men vet det står anonnser i Mc-Avisa. Her er det flere som driver med demontering av sykler. Kjøp deg Mc-Avisa og sjekke ut. Japan Motor er en kandidat. Om de er til å stole på er en annen sak. Flere har dårlig erfaring med dem.
Det er et firma i Stavanger og et i Trondheim som driver med demontering.
Som sagt så husker jeg ikke noe navn og nr.
ok. har hørt at japan motor kun driver med demontering av japansk produserte merker, ergo suzuki og honda etc.
Men kan ta en titt i mc-avisa og sjekke ut der om det står noken motorer til salgs.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...

Sjekk ut http://www.scanlink.no/ de har etter hjemmesiden et godt utvalg
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Det står en Rotax 122 motor i ebay.uk til salgs. Buy it now pris er £300.00 eller ca 4500 kroner.
Ellers ligger det mange deler til salgs for sykkelen.http://cgi.ebay.co.uk/Aprilia-RS125-RS- ... dZViewItem
Auksjonen slutter om 11 timer.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Og så i tysk ebay der høyeste pris til nå er 101 euro og utne minste pris. Slutter om 6 dager.

http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-125-RS125 ... dZViewItemJeg har kontakter i Tyskland som kan se nærmere på motoren og ordne frakt til Norge.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Demander
Innlegg: 4
Registrert: 21 okt 2006, 13:22

Legg inn av Demander »

Indian skrev:Og så i tysk ebay der høyeste pris til nå er 101 euro og utne minste pris. Slutter om 6 dager.

http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-125-RS125 ... dZViewItemJeg har kontakter i Tyskland som kan se nærmere på motoren og ordne frakt til Norge.
Hei!
kunne eg komt i kontakt med deg på noen måte? msn eller noke sånt?
Skulle gjerne kjøpt den motoren om frakt kostnadar osv. ikkje blir alt for høge.
Er svak i tysk, så om noken kunne oversatt det som stod der hadde eg blitt kjempe glad.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Gå til hjemmesiden min og mail meg derfra.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

For guds skyld, hold deg langt unna Japan motor, største kjeltringpakk du kan finne. Men for all del vil man miste pengene så vær så god.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...

Hvordan gikk det...? fikk du tak i gearkasse, Demander...?
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar