Når det på toppen av alt ofte ser ut som klubbuniformen er påkrevd antrekk for dans på Blue Oyster Bar, da blir det bare kleint

Er enig med deg der. Ble litt feilformulert fra min side.JohnnyTh skrev: 21 mar 2023, 07:34 MC klubber er vel forståelig. Man møtes for å dyrke felles interesser på samme måte som alle andre klubber. Det finnes foto-klubber, fuglekikker-klubber paintball-klubber osv. Listen er uendelig lang. Men når man skal måtte uniformere seg for å være med i klubben da glipper det for meg. Hvorfor i alle dager skal det være nødvendig. Klubben kan da ikke være så stor.
Når det på toppen av alt ofte ser ut som klubbuniformen er påkrevd antrekk for dans på Blue Oyster Bar, da blir det bare kleint![]()
Og alt det er fint, men klubb-kulturen som involverer en vest som hører hjemme på SLM Oslo det som skorter for min del.Domino skrev: 21 mar 2023, 09:55 Mange klubber tilbyr mekkeplass og vinterlagring, samt sosiale happenings og fellesturer. Jeg skjønner godt at mange melder seg inn.
Senior MC har jo bl.a. diverse rabattavtaler. NAF MC har vel også det. De er jo en klubb på en måte. Og da kan vi vel ta med NMCU i samme slengen?
Godt sagt. Vi kan vel konkludere med at det er mange enkle mennesker også i deler av mc-miljøet. Henviser til Freud : (sitat fra Store Norske leksikon) : "Han mente at psykiske problemer kunne spores tilbake til fortrengte opplevelser i barndommen, særlig til fortrengte seksuelle tanker og ønsker. Han hevdet også at drømmer gir ledetråder til problemenes årsaker."SilverSmurfer skrev: 21 mar 2023, 01:05 Nå har ikke jeg noen erfaring med hvordan ting fungerer i Norge, men kjenner et par stykker som er med i 1% klubber i England. Og der er det ingen spøk. Hvis noen for eksempel går med en Sons og Anarchy cut så er de pålagt å gå bort til personen og ta den, for så å kaste den i søpla. Andre får en solid omgang juling som ender opp med månedsvis på sykehus. Og klubber som er i samme territorie og ikke følger reglene kan ende opp med at medlemmene får livsvarige skader.
Kjøp noe skikkelig kjøreutstyr i stedet og nyt veien