Men... jeg er antakelig for gammal for disse ny-komikerne...

Disse to fra "gamledager", derimot...

Har litt samme innstilling til maske som til bilbelte, jeg har aldri hatt bruk for bilbeltet (heldigvis!) på mine ca 2 millioner tilbakelagte kilometer, i alt fra Nissan Micra til vogntog på 50+ tonn, men det koster meg "fuck all" å bruke, så om det kan hjelpe om så bare litt, så greit for meg.AJ skrev: 28 apr 2021, 18:42 Beklager igjen til de som måtte synes dette er en smule for drøyt...
Men jeg kan altså ikke noe for det:
https://t.me/DeclassifyTheNation/7154
![]()
Ja da , bilbetet fikk jeg god bruk for på tirsdag, og har nå en påminnelse i form av ømme ribben..KåreDump skrev: 28 apr 2021, 21:51 Har litt samme innstilling til maske som til bilbelte, jeg har aldri hatt bruk for bilbeltet (heldigvis!) på mine ca 2 millioner tilbakelagte kilometer, i alt fra Nissan Micra til vogntog på 50+ tonn, men det koster meg "fuck all" å bruke, så om det kan hjelpe om så bare litt, så greit for meg.
Men enkelte tar jo helt av... og jeg må innrømme at jeg humrer godt for meg selv når jeg ser de som kjører rundt i bil alene med munnbind på seg!![]()
Og dét MÅ det være lov å kødde med!!
Kan være enig i at det også er litt trist, ja...BjørnSover skrev: 28 des 2021, 20:25 Ser humoren, men det er egentlig litt trist. Dette forteller at det er for mange som lever i en boble.
At sånne damer i det hele tatt klarer å få seg et mannfolk er meg en gåte. Går det virkelig ann å være så korka? Det er nesten så jeg tror det er isenesatt.AJ skrev: 17 jan 2022, 11:29 Ikke godt å si hva som er mest lattervekkende - selve latteren eller hendelsen det les av...![]()
![]()