For håpe du ikke har forfryst enern daGlobe skrev:Det at jeg har brukt vinteren til å Suze på Toer'n ... hjelper vel ikke på stemningen i dette emnet skulle jeg tro

For håpe du ikke har forfryst enern daGlobe skrev:Det at jeg har brukt vinteren til å Suze på Toer'n ... hjelper vel ikke på stemningen i dette emnet skulle jeg tro
Huffja, det er værre enn værst å måtte gå en hel vinter uten å få brukt enern :-)åGlobe skrev:enern ble pusset og vasket før vintern, deretter dekket godt til, før toern ble tatt i bruk......
..nei...dette ble bare værre og værre....
fettern min frøys balla si og enern dan kjørte puck-mopped i 1970 i 30 minus i bare olabukse..OMAAS skrev:For håpe du ikke har forfryst enern daGlobe skrev:Det at jeg har brukt vinteren til å Suze på Toer'n ... hjelper vel ikke på stemningen i dette emnet skulle jeg tro
Ja.. da skal jeg ut å haarle lasse. har bestillt henting 15.mars kl1530. fra tunejordet til ise.. uansett vær :-)lasse_hansen skrev:skal du ut å haarle? går å venter på å få kawa litt jeg da.. Og får jeg gjort det 15 mars blir jeg imponert. Da må ihvertfall værgudene vifte litt mere med sola
ja.. den står nede på harley senteret å bare venter på å bli hentet. Hadde tenkt å hente den i morgen, å kjøre til mc messen. men fortsatt litt kaldt og isete på kveldene... og litt for mye salt på veienelasse_hansen skrev:Snakker vi samme følse som å slikke på en jern stolpe ute i 30 minus? Bare at det ikke er tunga som er frøset fast
Såpass, spennende.. hehe. Står den på harley på tunejordet da? Må få hilst på deg endag guzziman, du bor jo i nærområdet så
Nice
Og jada, boka er bestiltForfatteren identifiserer det han kaller de «dumsmarte» – selvtilfredse mennesker uten særlig høy intelligens som tror de er svært intelligente, men som søker status istedenfor sannhet. Disse presser ut de virkelig intelligente og ender med å lage katastrofer.
Ingen tvil om at du har rett i dine antagelser @AJAJ skrev: 19 nov 2023, 14:56
Selv synes jeg det har blitt langt flere naivister i omløp de siste to-tre årene og omfanget synes å øke formidabelt i takt med de hendelser vi er vitne til ute i verden og her hjemme og i sammenheng med nyhetssaker vi får servert.
…. naivistene" ("blåøyde" godtroende menneskene...)