Ja, det dreier seg nok i all hovedsak om det og ingen stor kulinarisk matopplevelse

Men antakelig da greit å ha med seg på tur når vomfyllbehovet oppstår

Ja, det dreier seg nok i all hovedsak om det og ingen stor kulinarisk matopplevelse
Herlig
Kjellrf skrev: 25 jul 2022, 21:10 Husker en i klubben hadde Z1300 i 1982-83, der blei hermetiske pølser og lapskaus varmet bak sylinder rekka....![]()
Må si jeg ble overasket over Chili Con Carne og Pasta Bolognese fra Jula. Det var jo skikkelig godt, mye bedre enn tilsvarende turmat produkter fra andre produsenterAJ skrev: 02 sep 2022, 21:09 Da har man nettopp spist middag her på Beitostølen Camping.
Ble medbrakt Chili Con Carne fra Jula, med litt ekstra søttomater og friske ryllikblader, som jeg fant rett utafor døra her :) .
Like god denne gangen som forrige gang![]()
20220902_204836.jpg
Se der, ja!haakeik skrev: 20 sep 2022, 22:42Må si jeg ble overasket over Chili Con Carne og Pasta Bolognese fra Jula. Det var jo skikkelig godt, mye bedre enn tilsvarende turmat produkter fra andre produsenterAJ skrev: 02 sep 2022, 21:09 Da har man nettopp spist middag her på Beitostølen Camping.
Ble medbrakt Chili Con Carne fra Jula, med litt ekstra søttomater og friske ryllikblader, som jeg fant rett utafor døra her :) .
Like god denne gangen som forrige gang![]()
20220902_204836.jpg![]()