Bremsedeler til bil- kjøpe hvor

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
bergenser83
Innlegg: 351
Registrert: 05 nov 2010, 12:46
Motorsykkelen din: Yamaha XT 600k-1991

Bremsedeler til bil- kjøpe hvor

Legg inn av bergenser83 »

må bytte skiver og klosser rundt hele bilen (2012 Octavia).

Verkstedet skulle ha nesten 10 000 for hele jobben. Tenker å ta den selv. Har sjekket litt priser Rundtom, men er usikker på sammenhengen pris og kvalitet. Jeg skal ha bilen en stund og ønsker ikke kjøpe nye skiver til neste år pga kast eller rust.


mister auto- der får jeg alt til 2000 kr inkl frakt

mekonomen- 3000++

autodeler. 4000 kr

skruvat- 2400 kr inkl naf rabatt. usikker på frakt


Hvor kjøpes slikt billig og bra? Hva er kvalitet når det kommer til bremser? Noen merker jeg bør ligge unna?

Brukeravatar
aledah4
Innlegg: 17
Registrert: 14 jun 2015, 18:05
Motorsykkelen din: Honda Cbr 600 F 04
Sted: Fredrikstad/ Stavanger

Re: Bremsedeler til bil- kjøpe hvor

Legg inn av aledah4 »

Jeg bestilte fra skruvat til min Passat 2010 for noen år siden. Ingen bemerkninger på kvaliteten der :-)

Brukeravatar
gorbys
Innlegg: 1150
Registrert: 04 des 2012, 12:12
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Re: Bremsedeler til bil- kjøpe hvor

Legg inn av gorbys »

Kjøp iallefall skikkelige klosser og ikkje noko drit som støver ned felgene etter 20mil. Eg må byte alle bremsedeler på min 300zx pga en gjerrig svenske som kjøpte det billigste av det billigste.... Har flere som har bestilt fra skruvat og de sier det er bra saker. Mekonomen og autodeler har eg ingenting å utsette på. Har bestilt en del ting fra rockauto.com, klosser og slanger pleier å være billig. Skiver lønner seg ofte ikkje pga høg vekt som drar opp frakta...

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Brukeravatar
E-strom
Innlegg: 642
Registrert: 08 apr 2012, 11:33
Motorsykkelen din: BMW R1200GS og DRZ400S
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Bremsedeler til bil- kjøpe hvor

Legg inn av E-strom »

Kjøpte skiver og klosser fra til S-max'en hos Mekonomen - byttet for 1,5 år siden, fungerer helt fint :thumleft
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle :redface
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html

Svar