Førerkort, endelig...

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
Hansien
Innlegg: 190
Registrert: 10 jun 2015, 07:28
Motorsykkelen din: KTM 790 adventure
Sted: Der øst møter vest.

Re: Førerkort, endelig...

Legg inn av Hansien »

CB9 skrev:skal prøve å unngå ledende spm men hadde du sånne tretimersøkter der dere skulle prate om hvor lite dere kunne ?
spør fordi jeg fikk inntrykk av at flere sånne "øvelser" var bullshit kamuflert for å tyne oss for penger og tid.
Mye mulig du opplevde det som bullshit, men all den tid det obligatoriske skal være rettet mot folk som har nada peiling på dette de begir deg ut på så er det faktisk en nytteverdi bak dette.

Jeg føler selv at det var kjekt å friske opp i den obligatoriske teoritimen vi hadde i tillegg til at det faktisk var et og annet en snappet opp underveis som er kjekt-å-vite.


Uansett så får trådstarter ha mange lykkelige kilometer på salen!
Roses are red, violets are blues, I love my motorcycle more than you.

-KTM 690 Duke (14-19)
-KTM 790 Adventure (19-)

CB9
Innlegg: 361
Registrert: 16 mar 2014, 13:11
Motorsykkelen din: HONDA CB900F -81

Re: Førerkort, endelig...

Legg inn av CB9 »

Hansien skrev:
CB9 skrev:skal prøve å unngå ledende spm men hadde du sånne tretimersøkter der dere skulle prate om hvor lite dere kunne ?
spør fordi jeg fikk inntrykk av at flere sånne "øvelser" var bullshit kamuflert for å tyne oss for penger og tid.
Mye mulig du opplevde det som bullshit, men all den tid det obligatoriske skal være rettet mot folk som har nada peiling på dette de begir deg ut på så er det faktisk en nytteverdi bak dette.

Jeg føler selv at det var kjekt å friske opp i den obligatoriske teoritimen vi hadde i tillegg til at det faktisk var et og annet en snappet opp underveis som er kjekt-å-vite.


Uansett så får trådstarter ha mange lykkelige kilometer på salen!
jeg er eldre enn deg. kan være derfor. samme det vi lar det ligge.

Svar