Overføre sms til ny mobil

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
BC45
Innlegg: 490
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: BMW R1250RS

Overføre sms til ny mobil

Legg inn av BC45 »

Jeg har nettopp kjøpt meg ny Samsung S7 og ønsker å overføre sms`ene fra min gamle Samsung Galaxy Alpha til den nye mobilen. Jeg vet det finnes apper som lar deg gjøre dette via skyløsninger, men ønsker å mellomlagre på pc`n. Er det noen som kjenner til apper jeg kan bruke og som er sikre og enkle i bruk?

overlay
Innlegg: 333
Registrert: 01 mai 2017, 19:48
Motorsykkelen din: 2017 Triumph Street Triple RS
Sted: Fredrikstad

Re: Overføre sms til ny mobil

Legg inn av overlay »

Har ikke Samsung en egen løsning for dette? Hvor du benytter USB kabelen mellom telefonene. Da får du det ikke på pcen vel og merke, men er en løsning for å overføre sms'ene

Brukeravatar
Skogstrollet
Innlegg: 742
Registrert: 03 okt 2016, 13:29
Motorsykkelen din: Honda CRF250L, Yamaha XSR700
Sted: Oslo

Re: Overføre sms til ny mobil

Legg inn av Skogstrollet »

Jeg måtte levere inn mobilen min da jeg sluttet på den gamle jobben min nå nettopp. Brukte SMS Backup & Restore for å få med meg SMS'ene til den gamle mobilen min. Fungerte fint den :)
"Finns ingen plats att gömma sig
Vart du än går skogen hittar dig"

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 490
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: BMW R1250RS

Re: Overføre sms til ny mobil

Legg inn av BC45 »

Takk for svar begge to :) Fant ut at det enkleste var å laste ned en Samsung app til pc`n. Da fikk jeg tatt sikkerhetskopi av telefonen og samtidig overført all gammel data fra den gamle til den nye.

Brukeravatar
Skogstrollet
Innlegg: 742
Registrert: 03 okt 2016, 13:29
Motorsykkelen din: Honda CRF250L, Yamaha XSR700
Sted: Oslo

Re: Overføre sms til ny mobil

Legg inn av Skogstrollet »

BC45 skrev: 02 sep 2017, 17:20 Takk for svar begge to :) Fant ut at det enkleste var å laste ned en Samsung app til pc`n. Da fikk jeg tatt sikkerhetskopi av telefonen og samtidig overført all gammel data fra den gamle til den nye.
👍
"Finns ingen plats att gömma sig
Vart du än går skogen hittar dig"

Svar