Til de som slutter å kjøre på to hjul, hvorfor?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Rha
Innlegg: 285
Registrert: 04 jul 2017, 22:26
Motorsykkelen din: yamaha mt09 tracer 2017

Re: Til de som slutter å kjøre på to hjul, hvorfor?

Legg inn av Rha »

Juicebox skrev: 26 mar 2019, 15:58 Jeg vet ikke med folk, men jeg slutter alltid å kjøre på vinterstid. Tar meg alltid en pause til sommertiden kommer tilbake. Nå som politikerne og EU diskuterer om det er noe poeng å ha vinter- og sommertid, så håper jeg ikke det blir vintertid året rundt. Jeg liker å kjøre mc.
Nå har jeg dårlige nyheter til deg. Beklager....
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Nå har jeg surmult og vært sur som fa** i to år og plutselig ble jeg positiv.....

Brukeravatar
Juicebox
Innlegg: 849
Registrert: 11 mai 2015, 23:46
Motorsykkelen din: -

Re: Til de som slutter å kjøre på to hjul, hvorfor?

Legg inn av Juicebox »

Til de som slutter å kjøre på to hjul, hvorfor?
Fordi sommertid har blitt avskaffet.

Brukeravatar
KåreDump
Innlegg: 709
Registrert: 27 feb 2015, 15:24
Motorsykkelen din: Støypjernskomfyr med vesker

Re: Til de som slutter å kjøre på to hjul, hvorfor?

Legg inn av KåreDump »

Bjerknez skrev: 26 mar 2019, 13:05 Jeg mente ikke at filmen var "blodfattig" i ordets rette forstand. Det jeg savnet var detaljer rundt hvordan gjerningsmannen ble pågrepet og telefonsamtalene han hadde med PST og politiet forøvrig. Jeg synes filmen bærer preg av å skjule feilene som ble gjort rundt dårlig beredskap etc.

Jeg mener at hvis man først skal skildre sannheten, så må man ta med alt og ikek bare det som gagner en selv. Uten at jeg vet noe om hvem som satt på lommeboka her. Men jeg vil tro den norske stat hadde en finger med i spillet rundt dette....?
..som for eksempel at MS Thorbjørn, et fartøy som var designet spesielt med tanke på landsetting av kystjegere under ild, "forsvant" fra øya fordi det var for farlig å oppholde seg der, mens naboene drev redningsarbeid rundt øya i små plastbåter.
](*,)
Men det kan vi diskutere i en annen tråd.

Juicebox skrev: 27 mar 2019, 08:58
Til de som slutter å kjøre på to hjul, hvorfor?
Fordi sommertid har blitt avskaffet.
Er sommeren avlyst???? :sorry
I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Til de som slutter å kjøre på to hjul, hvorfor?

Legg inn av Bjerknez »

..som for eksempel at MS Thorbjørn, et fartøy som var designet spesielt med tanke på landsetting av kystjegere under ild, "forsvant" fra øya fordi det var for farlig å oppholde seg der, mens naboene drev redningsarbeid rundt øya i små plastbåter.
](*,)
Men det kan vi diskutere i en annen tråd.
Ja, jeg synes det manglet veldig mye informasjon. I så tillfelle burde dme lage en oppfølger (ver 2) som tar for seg nettopp slike ting. Føler versjonen jeg så virket litt "uferdig". Det var tydeligvis viktigere å lage film rundt skytingen og det tragiske som fant sted på øya.

Svar