Privat kjøreopplæring

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
ELO1973
Innlegg: 63
Registrert: 30 apr 2019, 09:14
Motorsykkelen din: Honda CB650R

Privat kjøreopplæring

Legg inn av ELO1973 »

Hei

Har nylig startet på MC-førerkortet (A) og er gjennom en kjøregårdøvelsene og har banekjøring/langkjøring foran meg. Har fått time til oppkjøring i slutten av juni og dette er jo egentlig fint for det gir tid til privat øvelseskjøring. Det er bare ett problem og det er at jeg rett og slett ikke har noen å øvelseskjøre med (i nærheten - Drøbak). Så langt har kjøretimene gått veldig bra, men for min del synes jeg det blir veldig lenge mellom kjøretimene og at jeg ikke får den kontinuiteten som trengs for å bli tryggere i selve kjøringen (som igjen er nødvendig for å bli en god trafikant).
Er mao. litt desperat her og etterspør derfor om noen kunne tenke seg å hjelpe meg med et par langturer og/eller litt kjøregård (sykkel og utstyr innkjøpt). Så vidt jeg vet er det ikke lov å kompensere dette med betaling da dette da ikke lenger er privat øvelseskjøring, MEN er selvfølgelig raus med både mat/drikke/softis/snus samt drivstoff til den/de som evt. måtte melde seg.
Dersom geografien (Drøbak) er vrient kan jeg selvfølgelig også ta sykkelen på henger og møte et sted som er mer hensiktmessig.
Ta evt kontakt på PM

Mvh
Espen

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22753
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Privat kjøreopplæring

Legg inn av Bjerknez »

mekkern bor vel ikke langt unna deg vil jeg tro :)

Svar