Hvem er vi? Forummedlemmenes presentasjonstråd.

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Anton
Innlegg: 1
Registrert: 16 apr 2020, 13:21
Motorsykkelen din: BMW G 310 R

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av Anton »

Hei, ny bruker, kjører BMW G 310 R,
hilsener :D

High quality motorcycle windshields for sale in bargain prices !!! It sounds like impossible but it's true. Check site MotorcycleScreens.eu where are best windshields often for half price of competitors screens. Windshield YAMAHA TDM 900 is made from best sort materials and in advanced process to guarantee top quality, visibility and clarity of our product. We are gaining more and more positive opinions from customers around the world. Wanna have top quality windshield YAMAHA TDM 900 but you don't wanna spend too much for it, just order from MotorcycleScreens.eu.
Sist redigert av Anton den 11 mai 2020, 09:43, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22753
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av Bjerknez »

Hei

Rha
Innlegg: 285
Registrert: 04 jul 2017, 22:26
Motorsykkelen din: yamaha mt09 tracer 2017

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av Rha »

:vs
Nå har jeg surmult og vært sur som fa** i to år og plutselig ble jeg positiv.....

Brukeravatar
E-strom
Innlegg: 642
Registrert: 08 apr 2012, 11:33
Motorsykkelen din: BMW R1200GS og DRZ400S
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av E-strom »

Hei - hvor i landet holder du til? :-k
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle :redface
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html

margarita
Innlegg: 1
Registrert: 23 mai 2020, 17:44
Motorsykkelen din: Ingen

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av margarita »

Hei :)
Ny medlem som held på å ta MC lappen no.
Bur på Voss, så her er det masse flotte turmuligheitar når lappen og sykkel er i boks.
Brukar forumet mest til å lesa andre sine erfaringar, og for å læra meir om modellar før det vert mc kjøp.

Brukeravatar
niko
Innlegg: 1149
Registrert: 03 sep 2017, 00:00
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
Sted: Oslo

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av niko »

margarita skrev: 06 jun 2020, 16:35 Hei :)
Ny medlem som held på å ta MC lappen no.
Bur på Voss, så her er det masse flotte turmuligheitar når lappen og sykkel er i boks.
Brukar forumet mest til å lesa andre sine erfaringar, og for å læra meir om modellar før det vert mc kjøp.
Velkommen! Spør og grav. Det gjorde jeg. Mange hyggelige folk og mye kunnskap her!

Online
Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av kjellv »

margarita skrev: 06 jun 2020, 16:35 Hei :)
Ny medlem som held på å ta MC lappen no.
Bur på Voss, så her er det masse flotte turmuligheitar når lappen og sykkel er i boks.
Brukar forumet mest til å lesa andre sine erfaringar, og for å læra meir om modellar før det vert mc kjøp.
Velkommen i forumet. Så hyggelig at du kaster deg uti det og poster. Nye aktive brukere ønsker vi flere av :prf
Ja, du bor midt i smørøyet. Fantastiske veier i din nærhet. Jeg kan spare min entusiasme for E16 både østover og vestover, tuneller er liksom ikke min greie har jeg funnet ut. Men sørover og nordover er bare fantastisk. Myrkdalen og Vikafjellet er helt fantastisk, da er du over i Sogn og der er det ennå mye mer morsomt å kjøre. Sørover også. Nordsida av Hardangerfjorden mot Bergen.. Jeg kjenner at jeg snart må dit igjen :twothumbs:

Toyo2k
Innlegg: 2
Registrert: 17 jun 2020, 21:08
Motorsykkelen din: -

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av Toyo2k »

Hei Hei :)
Ny bruker, men har lest mange tråder her inne, nu som man kun har oppkjøring igjen så var det vel påtide å registrere seg.
Blir å farte rundt med Harley denne sommeren, sikle på MT09 til neste år.
Bor midt i Finnmark
Finnmarking, straks 30år, brannmann og maskinfører.
Blir vel mest å lese her inne, men hvem vet, kansje man har noe fornuftig å si også :p

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37764
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av AJ »

Toyo2k skrev: 17 jun 2020, 21:17 Blir vel mest å lese her inne, men hvem vet, kansje man har noe fornuftig å si også :p
Velkommen :vs !
Nåh...!
Ingen grunn til bare å lese.Her er det bare å hive seg ut på grunt vann her inne ;) .
Ekstra hyggelig med nytt forummedlem i Finnmark :thumleft .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Toyo2k
Innlegg: 2
Registrert: 17 jun 2020, 21:08
Motorsykkelen din: -

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av Toyo2k »

AJ skrev: 17 jun 2020, 21:20
Toyo2k skrev: 17 jun 2020, 21:17 Blir vel mest å lese her inne, men hvem vet, kansje man har noe fornuftig å si også :p
Velkommen :vs !
Nåh...!
Ingen grunn til bare å lese.Her er det bare å hive seg ut på grunt vann her inne ;) .
Ekstra hyggelig med nytt forummedlem i Finnmark :thumleft .

Takker og bukker for velkomst :)
Ekstra hyggelig sier du, lite Finnmarkinger her inne? :p

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37764
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av AJ »

Toyo2k skrev: 17 jun 2020, 22:46 Takker og bukker for velkomst :)
Ekstra hyggelig sier du, lite Finnmarkinger her inne? :p
Ikke veldig mange som jeg husker i farten annet enn moderator Jompa og aktive brukere Ketil og rolf-arne.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22753
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av Bjerknez »

margarita skrev: 06 jun 2020, 16:35 Hei :)
Ny medlem som held på å ta MC lappen no.
Bur på Voss, så her er det masse flotte turmuligheitar når lappen og sykkel er i boks.
Brukar forumet mest til å lesa andre sine erfaringar, og for å læra meir om modellar før det vert mc kjøp.
Velkommen til gards :thumleft

Jeg mener at man bør kjøpe den sykkelen man liker best og synes ser best ut, uavhengig av hva andre mener. Jeg husker den aller første drømmesykkelen jeg ville slå kloa i lenge før jeg fikk MC lappen var en Suzuki Bandit 900 (den gamle modellen med rund lykt). Jeg aner ikke hvorfor, annet enn at jeg så en Youtube video av denne og likte det klassiske utseendet etc.

Den gang hadde jeg null erfaring og viste knapt opp ned på en motorsykkel. Ett par år etter fikk jeg ånden i meg og fikk endelig begynt på MC lappen. Bandit'en hang fortsatt i tenkene, men den hadde visst gått ut av produksjon og var en sykkel som ikke var så lett og få tak i, så jeg slo det fra meg. I steden endte jeg opp med en Yamaha XVS1200 som første sykkel :P

Jeg har vel egentlig aldri spurt andre om råde vedrørende valg av sykkel. Jeg har på en måte skapt min egen boble og forsvart valgene mine med nebb og klør, hver gang, noe de fleste sikkert har fått erfare :lol

Så da lurer kanskje noen på om jeg har valgt "feil" sykkel noen gang eller om jeg ville gjort noe annerledes?

Helt ærlig så kan jeg ikke si jeg angrer på noe. Faktisk har jeg litt lyst til å eie en cruiser igjen etter 5 år på nakensykler.

Uansett hvilken sykkel du velger, så tror jeg neppe du vil bli missfornøyd. Bygg dine egne erfaringer og ikke hør så mye på hva andre mener vedrørende hvilken sykkel du bør velge.

Derimot kan man spøre om masse rundt sykkeltypen man har sett seg ut og eller har kjøpt vedrørende vedlikehold, bagasjeløsninger, diverse mods, effektanlegg, samt diskutere nedlenksvinkler, kjedesmøring, demperoppsett og fandens oldemor. :knegg

Velkommen skal du uansett være :thumleft

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22753
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av Bjerknez »

Toyo2k skrev: 17 jun 2020, 21:17 Hei Hei :)
Ny bruker, men har lest mange tråder her inne, nu som man kun har oppkjøring igjen så var det vel påtide å registrere seg.
Blir å farte rundt med Harley denne sommeren, sikle på MT09 til neste år.
Bor midt i Finnmark
Finnmarking, straks 30år, brannmann og maskinfører.
Blir vel mest å lese her inne, men hvem vet, kansje man har noe fornuftig å si også :p
En brannmann og maskinfører fra Finnmark vil jeg tro har nok av historier på lager. De fleste finnmarkinger jeg har hatt å gjøre med snakker både på inn og utpust :knegg

Velkommen skal du være :)

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av rolf-arne »

Toyo2k skrev: 17 jun 2020, 21:17 Hei Hei :)
Bor midt i Finnmark
Ja velkommen :vs - midt i blir vel Lakselv - bare 16 mil unna så da sees vi vel om litt ?
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Hvem er vi? Medlemmens presentasjonstråd.

Legg inn av rolf-arne »

Bjerknez skrev: 18 jun 2020, 07:20 De fleste finnmarkinger jeg har hatt å gjøre med snakker både på inn og utpust :knegg
Da var vel jeg et unntak fra dine opplevelser - men det kommer vel av at jeg såvidt er blitt vant til MC :lol
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Svar