Hvem er vi? Forummedlemmenes presentasjonstråd.

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Hvem er vi? Forummedlemmenes presentasjonstråd.

Legg inn av Indian »

Hva synes dere? Et tråd der vi kan presentere oss selv. Slik vet vi hvem som svarer på diverse innlegg.
Jeg synes at det er godt å kjenne menneskene her.....
Jeg er 35 år gammel og kanskje den eneste som har feiret 35-års dagen 20 ganger! Ta frem kalkulator folkens!
Ellers er jeg arbeidsledig og bor i Fredrikstad. Svartarbeid trenger jeg ikke si noe om :D
Jeg er teknisk kyndig og reparerer alt fra dildoer(ikke fått en eneste kunde enda...) til lastebiler.
Jeg er ikke etnisk norsk og er noe kulørt. En beiset nordlending vil noen velge å si. :D
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Godt forslag Indian!

Jeg er også 35,... pussig!? .... og har også feiret den dagen i noen år nå. Sørlending, bosatt i Kristiansand, og hva som er yrket mitt er vel ikke så vanskelig å finne ut av.

Var gift i 17 år, fikk 2 herlige barn som nå er 25 og 16. Er nå skilt og samboer nmed verdens herligste jente som heldigvis elsker å være med på lange mc-turer.

Er som dere sikkert forstår en ihuga mc-entusiast, og drømte tidlig i barndommen om en gang å få kjøre min egen mc. Kjøpte min første mopp som 11 åring, og har siden hatt en god del forskjellige 2 hjulinger. Fikk lappen i posten(!!!) etter noen turer til USA da jeg seilte til sjøs i ungdommen. Tok da lappen for bil og mc i New Orleans i Louisiana (kostet den nette sum av $ 5 totalt!!)

Kjøpte min første mc i USA i 1977, en "døds-stilig" BSA chopper med skikkelig ape-hanger styre. Mener den var bygget på en -69 BSA 650 Lightning!?. Vi seilte fast på New Orleans - Europa, og hadde den stående hos en norsk-amerikaner vi ble kjent med. Det var et helvete å kjøre den, men du verden for en følelse å suse av gårde på landeveien! :) Har siden den gang alltid hatt mc i blodet.

Jeg har tastet en del html siden -96,... og laget en god del hjemmesider etter hvert. Min gode venn Ronny kontaktet meg for noen år siden,.. (hvor lenge siden er det nå Ronny??) og ville at vi skulle lage en hjemmeside for mc-entusiaster. Resultatet ble MCsiden.com, som vi sammen har hatt mye jobb og glede av å skape.

MCsiden.com har altså vokst fra et lite hobby-prosjekt til det den har blitt i dag, noe som er veldig morsomt, men også tidkrevende og forpliktende. Da vi ble tilbudt å joine med en seriøs forhandler av mc-klær et par år tilbake, skapte vi en nettbutikk: CruiserClub.no der vi selger mc-klær og utstyr av god kvalitet til vanvittig hyggelige priser. Dette gleder mitt mc-hjerte stort; å kunne få selge billige mc-klær av god kvalitet i et marked som etter min mening alt for lenge har vært preget av et kunstig høyt prisnivå.

Vel, det var noe om meg,.... værsågod neste!
Hvis du ikke er fornøyd med det du har,
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.

Brukeravatar
kyrregutt
Innlegg: 73
Registrert: 21 jun 2004, 12:48
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo
Kontakt:

Jeg puster. Ergo lever jeg.

Legg inn av kyrregutt »

Hallo? Jeg er OGSÅ 35! Hehe... men jeg ER 35.

Født og oppvokst i Oslo, og bor nå i barndomshjemmet mitt (nei, mamma og pappa bor andre steder). Jeg jobber som webdesigner, grafisk designer, og driver (pass på: snikreklame) www.powerdvd.no.

Jeg er single og bruker tiden min til å leke med vennene mine, knotte på laptopen, se en av mine 417 DVD-filmer (nevnte jeg at jeg er hekta på DVD?), eller jeg sitter på jobben og mekker et eller annet for en aller annen kunde. Jo, jeg anmelder DVD-filmer for www.dvdnett.no. Det tar jo også en del tid.

I 1987 tok jeg førerkort for tung sykkel. Keine peng, og ikke noe miljø rundt meg bidro til at jeg ikke kjøpte egen sykkel før i fjor høst. Jeg hadde da ikke kjørt sykkel siden 1999, og det var med stive lemmer og et stramt blikk jeg satte meg på og kjørte de første turene. :shock:

Jeg kjøpte sykkelen av Best of Bikes i Oslo. Det er en Suzuki SV650S, og jeg er så langt veldig fornøyd. Morten hos BOB har vært en veldig god selger, og ga meg masse informasjon og råd før jeg bestemte meg. Driss og Gjermund i delebutikken er svært veldresserte karer med masse peiling. Dette er bra saker for en syltapp som meg selv.

Sesongen ble veldig kort i fjor - fikk ikke kjørt mer enn 50 mil, eller noe slikt, så det var med synlig skrekk jeg tok frem biken i påsken i år. Jeg planla å ta et par kurs på bane, men jobb og andre avtaler sto i veien - så det ble ikke noe av. Ved utgangen av juni hadde jeg ikke klart å unnagjøre mer enn rundt 400 mil på to hjul (ca. 10 cm på ett :wink:). Det var med livet som innsats at jeg hoppet på Kielfergen i begynnelsen av juli og satte kursen mot sydligere temperaturer - Praha, Østerrike, Sveits, Italia og Frankrike. Det kalles visst lynkurs i svingteknikk :o

To uker senere kunne jeg bare konstantere at jeg var blitt hekta - og mye flinkere til å kjøre motorsykkel. :D

Neste år er det sydspania som står for tur. Noen som blir med?
Mvh Kyrre
www.kyrre.net

Gjest

ShadowMan

Legg inn av Gjest »

Jeg blir utrolig nok 35 år (etterhvert). Født og oppvokst i Kristiansand. Er på vei over i full stilling i Cruiser Club, og gleder meg veldig til det.

Har vært glødende MC-entusiast siden første gangen jeg så en GSX 750 R (en av de første års-modellene som ble laget), blå og hvit. Det sa bare PANG!

Har hatt to sykler begge Hondaer (bare sammentreff, egentlig). Jeg kjører nok desverre som en hjerneløs ape, med krampe i høyre hånda, og måtte derfor selge min CBR600F3, etter kun tre måneder. Tok avgjørelsen etter at min nåværende kone, med stor bekymring i blikket, ba meg kjøre forsiktig hele 8 (!) ganger før jeg skulle ut en tur på sykkelen. Hun visste hvordan kjøremønsteret mitt var... :?

Kjører desverre fremdeles for fort noen ganger, men har alltid noe igjen å gå på. Shadowen min er tung å kaste rundt på, men jeg gjør mitt for å holde følge.

En av øyeblikkene jeg husker best, må vel være når en kompis og meg selv var ute på en tur, her i fjor sommer. Jeg på min trofaste Honda Shadow VT 1100 C, han på hans Ducati 748. Det blir etterhvert ganske så "inspirert" kjøring. Etter noen mil stopper vi. Det har gått friskt unna. Kompisen min uttaler som følger (og han er ikke akkurat noen dårlig sjåfør): "- Sattan va det gick undan! Altså fan, jäg hadde tatt deg på rackstreckerna. Men i svengorna, jag hadde inte chanse. Måtte bara hänga med". 8) Eller noe sånt! (Jada, han er svensk, og jada svensken min suger).

Startet dessuten www.MCsiden.com sammen med fireman, i 2002. Det nærmer seg 3 år siden nå. Har fått utrolig mye ut av det, men vi har veldig lang vei igjen å gå. Vi er inne i en veldig spesiell, og spennende fase med MCsiden og Cruiser Club, men det kan ikke annet enn å bli bedre. Og det kommer den også til å bli, bare vent å se! :lol:

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Ja det var en god tanke. så her kommer en del fakta fra ROGG som alltid starter med åpningen HÅY..

Æ e en nordlænning, som er 20 år med 21 års erfaring. Startet min kariære i Narvik. Da jeg nådde alder for å bli moped-ulv ble jeg en lykkelig eier av en puck, og traktor-sertifikat.

Senere i livet ble det Hvalsmoen i et halvt år, så Bardu neste halve år. Og det i grønne klea. Der var det jeg fikk tak i det gjæve mc-dokumenten som gjorde meg til villmann.
Damer, festing og bilen gjorde det økonomisk vanskelig og realisere mc-drømmen, så jeg lånte.

Jobbene jeg har besatt har vært av slaget anleggsarbeid. Alt med motor og hydrolikk har vært min sak. Er derfor utdannet den veien

Med tiden flyttet jeg sørover og havnet til slutt i Svelvik, der jeg jobber for et større firma med 460 ansatte...Svelvik kommune

Ho mor har vært med hele veien. Ungene, to i tallet, og av det motsatte kjønn. De er 10 og 15 år.

Min første, og foreløbig eneste eide mc, ble i mitt eie for ca 3 år siden. Kjøpte en brukt Honda Shadow 750ACE c2 98mod. Var bare ruslet 12000km da.
Har bare posetive stunder med den, og er enda ikke vurdert byttet.
Så æ ser på mæ som færsking på veien med mc

Er ikke ofte på treff, men prøver å plukke noen som det skrytes av. Har hytte i Sverige, 1 time fra svinesund. Så det blir en del turer dit.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
lost
Innlegg: 20
Registrert: 15 jun 2004, 21:23
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: stavanger
Kontakt:

Legg inn av lost »

hei
jeg får ta en kort en.

34 år fra stavanger

kjøpte min første sykkel i mars 2004, en smc 250 ccm (firhjuling :oops: billig i drift :lol: )
Sist redigert av lost den 06 okt 2004, 22:52, redigert 1 gang totalt.
Geir
2008 Polaris 800 efi x2

Gjest

Hvem er vi

Legg inn av Gjest »

hvorfor kjøpte du en kombinasjon av en dårlig sykkel og dårlig bil??

Gjest

Legg inn av Gjest »

Anonymous skrev:hvorfor kjøpte du en kombinasjon av en dårlig sykkel og dårlig bil??
Synes du skal passe munnen din! :evil: Å dizze andres kjøretøy er feil. Nuff said!

GSXR

Legg inn av GSXR »

Anonymous skrev:hvorfor kjøpte du en kombinasjon av en dårlig sykkel og dårlig bil??
Kåss melding e herre å komma me da? :twisted: , en ting e å spøk me ainners kjøretøy, men det bli nå helt ainna når man snakke dritt om det :twisted:
DOWN THUMBS DOWN.....

GSXR

Legg inn av GSXR »

Må vel for høflighets skyld få ned noen ord om meg selv jeg også da.
Er 31 år gammel og utdannet nettverksadministrator.
Arbeider ved JBV Operasjonssenteret Marienborg, GSM-R / Nettovervåking.
Som de fleste andre her, er jeg hekta på mc-livet og tilbringer mesteparten av fritiden på veien.
Det blir rett maaaange kilometer i løpet av sesongen, og flere lastebillass med opplevelser, herlig.

Er vel på høy tid å oppdatere denne gamle profilen min tror jeg.
Har fått en ny stilling, så den 15.august bærer det avgårde til England :D .

Vel det får være nok om meg og mitt, sender ballen videre...
Sist redigert av GSXR den 06 aug 2005, 20:18, redigert 2 ganger totalt.

zzr600
Innlegg: 6
Registrert: 14 jul 2004, 12:12
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Frogner

Legg inn av zzr600 »

Jeg er ei dame på 41 som tok lappen for 2 år siden.
Har etter det hatt 2 sykkler. Startet med en Fazer 600 men den var så høy. Eller er det jeg som er liten. :D
Fant ut at zzr 600 passet meg bedre. Har vært på to europaturer.
Tut og kjør !!
Ta det pent..

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

Det er lov for flere å fortelle litt om seg selv her...

Ser vi snart runder 100 registrert brukere....klare det før nyttår vel...?
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

GSXR

Legg inn av GSXR »

Må si meg enig med rogg her, vært artig om flere kunne tatt tak i denne tråden :wink: .

Brukeravatar
Delayla
Innlegg: 101
Registrert: 24 jun 2004, 09:54
Motorsykkelen din: 2012 Honda CBR 600F
Sted: Sarpsborg

Legg inn av Delayla »

Okei, okei, får henge meg på da!
37 år, har samboer og en sønn på 13.
Det var vel da samboeren tok opp igjen MC-kjøringen og kjøpte seg sykkel at jeg våkna til liv og bestemte meg for å realisere en gammel drøm, og 20. august i år kunne jeg gå ut fra Biltilsynet med en stor A på førerkortet. :D
Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ville kjøre MC - jeg er ikke spesielt glad i fart - jeg synes det er behagelig og trygt i et bilsete når jeg skal bevege meg fra A til B - jeg liker ikke å vekke oppmerksomhet på noe vis - osv. osv. Men - kjøre skulle jeg - og jeg storkoser meg! (Mer enn jeg trodde faktisk.)
Har allerede et ønske om å lære mer og har som mål for neste år å delta på førerutviklingskurs og kanskje få kjørt litt på bane. Vi får se... :wink:

Brukeravatar
k2fire
Innlegg: 62
Registrert: 20 jun 2004, 19:18
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Enebakk
Kontakt:

Legg inn av k2fire »

Hmmm, jøsses hvor mange ungdommer som er med her :)
Jeg blir 35 år for trettende gang i vinter 8)

Har hatt lappen siden -81 og eid 4 sykkler, 1. Tempo Taifun 175ccm -60 mod. 2. Yamaha 650 XS -78 mod 3. Yamha FJ 1100 -86 mod. og nå den 4. Honda CBR 1100 XX Superblackbird..

Drar mye på treff rundt omkring i landet, når jeg kan..
Elsker å være på veien 8)

Jobber som industrimekaniker/rørlegger.. (oljeindustrien)

Bor i Enebakk kommune ( påpeker at det er indre Enebakk :!: :!: :!: )
like sør for Lillestrøm.

Holder på å mekke ei hjemmeside for klubben vår
http://www.grjotangr.net/

Ønsker alle en god og fredelig adventstid :)
k2fire
Sist redigert av k2fire den 02 mar 2005, 03:27, redigert 1 gang totalt.
XX*SuperBlackbird*XX
http://www.grjotangr.net/

Svar