Har du en Triumph Speedmaster jeg kan prøvesitte/kjøre?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Har du en Triumph Speedmaster jeg kan prøvesitte/kjøre?

Legg inn av Bjerknez »

Er vel ikke overflod av folk som har denne sykkelen, men jeg har planer om å kjøpe meg en slik og forhandler har ikke denne i butikken. Derfotr så lurte jeg på om det er noen her inne som har en Triumph Speedmaster som jeg kan prøvesitte og evt. prøvekjøre noen hundre meter?

Triumph Bobber går også da disse har tilnærmet lik motor.

Brukeravatar
supersic
Innlegg: 458
Registrert: 31 jan 2016, 14:54
Motorsykkelen din: SpeedTriple
Sted: Skedsmokorset

Re: Har du en Triumph Speedmaster jeg kan prøvesitte/kjøre?

Legg inn av supersic »

Har du sjekket med AMD? jeg fikk lånt Duke 890, Duke 1290, SpeedTriple og StreetTriple bare ved å vise førerkort, De har masse Triumpher stående der burde være mulig å få testet noe som har likhetstrekk med Speedmasteren, Hvis du var fornøyd med motoren i Yamahaen din tror jeg ikke du skal være så veldig bekymret for Triumph sin 1200, en annen positiv ting er at 120 på Triumphen vil føles som 220 på BMWen du hadde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Har du en Triumph Speedmaster jeg kan prøvesitte/kjøre?

Legg inn av Bjerknez »

supersic skrev: 23 aug 2021, 13:44 Har du sjekket med AMD? jeg fikk lånt Duke 890, Duke 1290, SpeedTriple og StreetTriple bare ved å vise førerkort, De har masse Triumpher stående der burde være mulig å få testet noe som har likhetstrekk med Speedmasteren, Hvis du var fornøyd med motoren i Yamahaen din tror jeg ikke du skal være så veldig bekymret for Triumph sin 1200, en annen positiv ting er at 120 på Triumphen vil føles som 220 på BMWen du hadde
Vet ikke lt om det frister og dra helt til Oslo for å prøvekjøre/sitte speedmaster. Jeg kommer uansetg til å kjøpe den. Jeg ble vant til den første cruiseren jeg hadde som førstesykkel som veide over 300kg og føltes som en støpejernskomfyr, så da skal jeg nok greiie Speedmastern også :twothumbs:

Svar