Har plassert emnet i "Off Topic", så det trenger ikke være mc-relatert, men er det det...så har jo det selvfølgelig ingenting å si

Så...hva anbefaler du? Legg gjerne igjen noen ord om hvorfor også.
Et hederlig unntak er vel "On any Sunday", der er det bare orntli kjøringjhn skrev:Enig med dæ MaxTron, å det samme kan sies om de aller fleste mc-filma æ har sett.
Det e som regel mange rare kunststykker som blir servert, akselererende stoppies med ei hagle i vær hand o.l. greier
Handler den om en Honda Shadow ???MaxTron skrev:Finns jo unntak, som Fixing the Shadow (også kalt Beyond the Law) og selvfølgelig The World's Fastest Indian
Øøhh, næi..Jompa skrev:Handler den om en Honda Shadow ???MaxTron skrev:Finns jo unntak, som Fixing the Shadow (også kalt Beyond the Law) og selvfølgelig The World's Fastest Indian
Joda det finnes helt sikkert unntak men æ e blitt skuffa så mange gang at hver gang det eMaxTron skrev:Finns jo unntak, som Fixing the Shadow (også kalt Beyond the Law) og selvfølgelig The World's Fastest Indian
MaxTron skrev:Den der Biker Boyz er bare dritt vist du veit nån ting som helst om motorsykkla og motorsykkelkjøring
Som "straff" for at jeg deler loppekasse med Gizmodude, blir det til at jeg også følger med på noen av de samme seriene men ikke alle. Det er opptil flere serier jeg karakteriserer som "B-Filmer" og de hopper jeg lett overGizmodude skrev:Hvor skal man begynne ???
I disse PMS tider slukes omtrent ALT av filmer og serier.
Nevner noen TV-Serier som jeg følger:
- V (2009)
- No Ordinary Familiy
- Human Target
- Fringe
- Sons of Anarchy
- Stargate Universe (spinoff fra tidligere Stargate serier)
- The Event
- Caprica
- Eureka
- Sanctuary
Noen av disse etter tips fra Globe;)
For å si det sånn, æ like både James Bond, scifi og superhelt filmer, så trenger ikke være sannsynlig for min del. Men den var bare dårlig, og kan ikke på noen måte sammenlignes med foreksempel Fast and Furious.Globe skrev:MaxTron skrev:Den der Biker Boyz er bare dritt vist du veit nån ting som helst om motorsykkla og motorsykkelkjøring
Du kan da ikke forvente at alle filmer skal være dokumentariske...det er i så fall en egen genre...tar det som ren underholdning!! ..og jeg fant ihvertfall filmen underholdende!!
Du vet han derre James Bond vet du...det er ikke mye av det han gjør..som faktisk er mulig å gjøre..in real life...who cares..ren underholdning!
Jeg var så heldig å få delta på ett foredrag av en av medhjelperne til John Britten, der han fortalt om historien vi får se i filmen.pelsen skrev:det har vært drømmesykkelen lenge, og vil fortsette med det.
Æ går for tiden på Maritim Fagskole, og der så vi SS Martha like før jul.Kawasaki skrev:For folk som er kommet litt opp i alder,og har et forhold til gamle dagers sjømannsliv,så vil jeg anbefale en dansk film som heter SS Martha.
Der er det mange morsomme karakteristikker.
Den filmen er "bærre lækker" jaGlobe skrev:På NAF-MC Trondheim ble det kjørt visning av The World's Fastest Indian på lerett og med goood lyd for et par uker siden. Veldig populært, mange som ikke hadde sett den før, gripende story, virkelig er knallgod film!!