Canutus skrev: ↑29 apr 2018, 20:07
Sitter i bilen på fergen etter en komfirmasjontur til vestlandet, og skulle så gjerne satt på en sadel istedefor. Fint vær, tørre veier som er mye gøyere på to enn på fire hjul.
Sent fra min E6653 via Tapatalk
Jobber på ferge å sett og snakket med alle motorsykklistene så har reist med oss, full sol og sååå mange sykler, imenst eg har jobbet 14 timer, uretferdigt såg en nydelig tdm 900, helt ny 1290 adv s, fj 1200 og en yamaha adventure sykkel fra 2012 1200 cc tror 2g den og var? Ikke sett den før.
Canutus skrev: ↑29 apr 2018, 20:07
Sitter i bilen på fergen etter en komfirmasjontur til vestlandet, og skulle så gjerne satt på en sadel istedefor. Fint vær, tørre veier som er mye gøyere på to enn på fire hjul.
Sent fra min E6653 via Tapatalk
Jobber på ferge å sett og snakket med alle motorsykklistene så har reist med oss, full sol og sååå mange sykler, imenst eg har jobbet 14 timer, uretferdigt såg en nydelig tdm 900, helt ny 1290 adv s, fj 1200 og en yamaha adventure sykkel fra 2012 1200 cc tror 2g den og var? Ikke sett den før.
Hvor på vestlandet du har vært?:-)
Var i Bergen, og satt på Gjermundshamn-Årsnes fergen, og kjørte over Haukeli til Vinje.
Kjører også Jondal-Tørvikbygd endel, men liker bedre veien om Eikelandsosen enn over Kvamskogen, og når eg kjører bil blir det i tillegg 100+43 i bompenger hvis eg kjører om Jondal, og attpåtil går fergen fra Gjermundshamn oftere enn Tørvikbygd.
Har jeg litt bedre tid kjører jeg gjerne Utne-Kvandal til foranding, og en sjelden gang over Hardangerbroen.
Gjør meg klar til en fin tur til Lillehammer for å ta førstegangsservice på nysykkelen.
Samtid med at jeg tenker at det neppe blir noen deltakelse for min del på 1. mai mønstringen i distriktet siden morgendagens vær ikke ser spesielt innbydende ut...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Venter på at sykkelen skal bli ferdig på førstegangsservicen her hos Motorspeed, Lillehammer:
20180430_135602.jpg
20180430_135611.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Akkurat kommet tilbake til hytta fra dagens jakttur. Null ryper I dag og bare ei i går. Min egen feil at det ikke ble flere i går., hundene fungerer godt, langt bedre enn jegeren.
Er innom forumet igjen her på overnattingsstedet Valdres Naturlegvis etter en hyggelig middag som avrunding på årets NMCU årsmøte her i Fagernes.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering