Er forumet dødt?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

tja... vet ikke..
det er vel frekt av meg å fåreslå et annet forum, for jeg hadde faktisk håpet at dette forumet skulle leve lykkelig.
Men desverre ser det ut som at de som står bak forumet og nettsiden forøvrig svikter, så da ser jo brukerne seg rundt etter andre alternativer..

Synd men sant..

Derfor er jeg så frekk a anbefale forumet som er i signaturen min..

:roll:
Bilde

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Ja, det ser ut til at det er liten respons fra grynderne...Noe liv hos deg da...Jeg sjekker ut...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Hei folkens, nei vi er IKKE gått i hi, selv om det sikkert kan virke slik.

At vi ikke har vært så aktive har sin naturlige forklaring: Ronny er sluttet hos oss og har gått over i ny jobb, dermed er det bare meg igjen til å holde hjulene i gang. Nåvel, ikke helt riktig det da, Karl er jo med, men bidrar ikke så mye på tastaturet.

Vi har måttet legge om på mye av det praktiske, men lever i beste velgående. Husk at jeg er brannmann på fulltid, så dette forumet må jeg ta "på si". Nettbutikk og kundeoppfølging tar ellers all min tid, men jeg skal da prøve å holde liv i forumet dersom noen fortsatt ønsker det!?

PS! Vi kommer med mye spennende varer etter hvert, har nettopp vært og besøkt vår hovedprodusent og lagt opp til mange nye varer for neste sesong.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

fireman skrev:Hei folkens, nei vi er IKKE gått i hi, selv om det sikkert kan virke slik.

At vi ikke har vært så aktive har sin naturlige forklaring: Ronny er sluttet hos oss og har gått over i ny jobb, dermed er det bare meg igjen til å holde hjulene i gang. Nåvel, ikke helt riktig det da, Karl er jo med, men bidrar ikke så mye på tastaturet.

Vi har måttet legge om på mye av det praktiske, men lever i beste velgående. Husk at jeg er brannmann på fulltid, så dette forumet må jeg ta "på si". Nettbutikk og kundeoppfølging tar ellers all min tid, men jeg skal da prøve å holde liv i forumet dersom noen fortsatt ønsker det!?

PS! Vi kommer med mye spennende varer etter hvert, har nettopp vært og besøkt vår hovedprodusent og lagt opp til mange nye varer for neste sesong.
Håy......Dæven kor æ skvatt....!!! :shock:

Det var godt å høre at det enda var liv der nede i Kristiansand. Hadde vel egentlig skjønt det, for det kommer snikende enn noen eposter fra dere.

Det hadde vært artig og fortsatt kunne holde forumet i gang. Stor aktivitet er et must for å holde det gående. Ser at d er mange som har ramlet bort. Noen av de
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Forumet lever i beste velgående men det vi som er død. Jeg logger inn hver dag og ser ingen andre som er pålogget.
Logger inn for å fjerne brukere, ca 3-4 hver dag.

Mest original nick som jeg sparka hadde følgende.
Bosted: Sudan
Yrke: Gaming and finance.
Interesse: Relaxing and drinking coffee. :D

Jeg har prøvd å ringe fireman men det syntes som om han har gått i hi.....så sier Ronny at butikken er åpent kun på torsdager?
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Indian skrev:Forumet lever i beste velgående men det vi som er død. Jeg logger inn hver dag og ser ingen andre som er pålogget.
Logger inn for å fjerne brukere, ca 3-4 hver dag.

Mest original nick som jeg sparka hadde følgende.
Bosted: Sudan
Yrke: Gaming and finance.
Interesse: Relaxing and drinking coffee. :D

Jeg har prøvd å ringe fireman men det syntes som om han har gått i hi.....så sier Ronny at butikken er åpent kun på torsdager?
Håy...
Ser at Ronny har sluttet, men fireman er i full sving. Er vel ikke innom her hver dag, men nesten i alle fall.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Jada, jeg er i full vigør jeg. Har hatt en travel høst, men håper det roer seg ned litt nå mot jul? Hadde en prat med Indian på telefon før helgen, og vi får vel finne på noe for å få litt liv i forumet igjen!?

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...
Jeg er med, og prøver å holde liv her inne. Men kan til tider være borte. Mange ting å henge fingrene i her i nordfylket også
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...
Ser at forumet begynner å nærme seg fire år. Ikke dårlig at det er holdt liv i det, med den lille responsen som til tider har vært.
Noen holder det gående. Alltid artig når noen har lagt inn noe nytt.
Fortsett med det.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

HALHÅY...
Nå er det stille og rolig her inne. Hvor er det blitt av dere?
Kom med noen historier fra hverdagen, problemer og turer. Og legg gjærne inn noen bilder.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg var hos fireman den 7/5. hadde noen hyggelige timer der hos Cruiser. Noen som kommer på treff i Fredrikstad?
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Dortmunder
Innlegg: 336
Registrert: 11 apr 2006, 09:15
Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A
Sted: Kristiansand

Legg inn av Dortmunder »

Til Fredrikstad ???? Det er jo Blues Biker Treff neste helg ... begynn der :-)

... og jo, Fredrikstad vurderes fortløpende (i takt med lommeboka) 8)

Dortmunder
Wenn du Gott siehst mußt du bremsen !!

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Indian skrev:Jeg var hos fireman den 7/5. hadde noen hyggelige timer der hos Cruiser. Noen som kommer på treff i Fredrikstad?
Håy...
Vurderes fortløpende. Ikke begge.. Treff for Shadow-klubben under blues campen, så jeg drar dit. Men treffet rundt st.hans er en mulighet.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

NoName skrev:tja... vet ikke..
det er vel frekt av meg å fåreslå et annet forum, for jeg hadde faktisk håpet at dette forumet skulle leve lykkelig.
Men desverre ser det ut som at de som står bak forumet og nettsiden forøvrig svikter, så da ser jo brukerne seg rundt etter andre alternativer..

Synd men sant..

Derfor er jeg så frekk a anbefale forumet som er i signaturen min..

:roll:
:shock:

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev:
NoName skrev:tja... vet ikke..
det er vel frekt av meg å fåreslå et annet forum, for jeg hadde faktisk håpet at dette forumet skulle leve lykkelig.
Men desverre ser det ut som at de som står bak forumet og nettsiden forøvrig svikter, så da ser jo brukerne seg rundt etter andre alternativer..

Synd men sant..

Derfor er jeg så frekk a anbefale forumet som er i signaturen min..

:roll:
:shock:
Vi får håpe det blir en endring på dette fra nå av...
Så får NoName anbefale hva han vil... :roll:
Vi prøver i hvert fall å holde liv i Forumet på MCsiden og vil gjøre det vi kan for å få det til.

Vi stresser ikke med å få alle ting vi gjerne vil ha på plass sånn med én gang, men etter hvert vil ting bli oppdatert og vi vil definitivt være lydhøre for forslag og ideer fra brukerene våre :wink:

Svar