Er forumet dødt?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Heiiii :D Nå drar det seg til :D
Liker at det kommer til nye med skrivekløe. Kjedelig å se det bare står Rogg på alle innlegg. Har nesten bare skrevet med meg selv. Men da fikk jeg de svarene jeg ønsket :P
Velkommen til dere nye..... "Her blir det liv....rai rai"
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

AJ skrev:
Ragnhild skrev:
NoName skrev:tja... vet ikke..
det er vel frekt av meg å fåreslå et annet forum, for jeg hadde faktisk håpet at dette forumet skulle leve lykkelig.
Men desverre ser det ut som at de som står bak forumet og nettsiden forøvrig svikter, så da ser jo brukerne seg rundt etter andre alternativer..

Synd men sant..

Derfor er jeg så frekk a anbefale forumet som er i signaturen min..

:roll:
:shock:
Vi får håpe det blir en endring på dette fra nå av...
Så får NoName anbefale hva han vil... :roll:
Vi prøver i hvert fall å holde liv i Forumet på MCsiden og vil gjøre det vi kan for å få det til.

Vi stresser ikke med å få alle ting vi gjerne vil ha på plass sånn med én gang, men etter hvert vil ting bli oppdatert og vi vil definitivt være lydhøre for forslag og ideer fra brukerene våre :wink:
Tror vi lar NN få ta seg av sine saker, så tar vi oss av våre, eller hur AJ?

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Ingen bør offentliggjøre noen dødsannonse for dette forumet før vi har fått prøve oss litt. Kjenner jeg Ragnhild, AJ og meg selv rett kan det nok hende at innleggsantallet stiger brått og uhemmet framover. :shock:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Godt å se det "livnar i lundar" igjen..

Men jeg kan ikke ungå å se km. lengde for 2008 på Jalmar og Ragnild... Tør neste ikke si hva jeg har. Tror det ble 12000km i år. Og da er en ferietur til Nordnorge iberegnet, + at spidometervaieren røk på turen.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Var en svipp i Nord rett etter at snøen gikk. Det går fort på noen kilometer når man kjører nordover.

For mitt vedkommende har jeg blitt bitt av "langkjøringsbasillen". Det er antagelig ingenting som lar seg kurere. Tror Ragnhild har et snev av den sykdommen også. :shock:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Imponerende med over 40.000 km. Må slå sammen bil og mc, for å klare det.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Gjennomsnittlig ligger jeg på 25000 pr. sesong. Men i år har jeg juksa litt. Slutta å jobbe i mars for å kunne kjøre hele sommeren. :wink:

Men skal vel snart komme meg i jobb igjen. Kan jo ikke bare ha det moro heller.

Er nå veldig spent på hvor mange kilometer det blir i vinter. Har ikke satt noen mål, men håper på et sted mellom 45-50000 km totalt i år.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Jalmar skrev:For mitt vedkommende har jeg blitt bitt av "langkjøringsbasillen". Det er antagelig ingenting som lar seg kurere. Tror Ragnhild har et snev av den sykdommen også. :shock:
Neida, har bare en sykkel som ikke trives når han står i hiet :angel7:

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Jalmar skrev: Er nå veldig spent på hvor mange kilometer det blir i vinter. Har ikke satt noen mål, men håper på et sted mellom 45-50000 km totalt i år.
"Slike folk, DET vil Norge ha!!

KJører du om vinteren også Jalmar?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37838
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev: Tror vi lar NN få ta seg av sine saker, så tar vi oss av våre, eller hur AJ?
Høres veldig fornuftig ut.. :wink:
Jalmar skrev: Ingen bør offentliggjøre noen dødsannonse for dette forumet før vi har fått prøve oss litt. Kjenner jeg Ragnhild, AJ og meg selv rett kan det nok hende at innleggsantallet stiger brått og uhemmet framover. Shocked
Tror man skal være varsom med det, ja... :wink:
Aktiviteten har jo tatt seg rimelig voldsomt opp bare på et par dager. Fortsetter det slik så kan jo dette bli riktig så trivelig :)

Så få vi ta i et lite tak etter hvert slik at vi får oppdatert forumet, dvs. selve programvaren.
Men det får bli noe jeg og fireman tar oss av i løpet av vinteren, vil jeg tro...

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

AJ skrev: Tror man skal være varsom med det, ja... :wink:
Aktiviteten har jo tatt seg rimelig voldsomt opp bare på et par dager. Fortsetter det slik så kan jo dette bli riktig så trivelig :)

Så få vi ta i et lite tak etter hvert slik at vi får oppdatert forumet, dvs. selve programvaren.
Men det får bli noe jeg og fireman tar oss av i løpet av vinteren, vil jeg tro...
Jeg liker det som skjer nå, dette er artig!!!

Jeg sitter akkurat nå på kontoret, må forberede turen til Milano, mens mor er hjemme og lager ertesuppe med salt flesk. Nam, er ikke DET mat i vinterkulden så vet ikke jeg! :D

Reiser grytidlig i morgen tidlig og er på plass i Milano ca kl 0100. Tirsdag, onsdag og torsdag er det full fart på messen. Tar med meg laptopen og håper det går greit å koble seg opp på nett på hotellet. .... Må jo følge med på forumet nå igjen!

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37838
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Legg inn av AJ »

fireman skrev:
AJ skrev: Tror man skal være varsom med det, ja... :wink:
Aktiviteten har jo tatt seg rimelig voldsomt opp bare på et par dager. Fortsetter det slik så kan jo dette bli riktig så trivelig :)

Så få vi ta i et lite tak etter hvert slik at vi får oppdatert forumet, dvs. selve programvaren.
Men det får bli noe jeg og fireman tar oss av i løpet av vinteren, vil jeg tro...
Jeg liker det som skjer nå, dette er artig!!!

Jeg sitter akkurat nå på kontoret, må forberede turen til Milano, mens mor er hjemme og lager ertesuppe med salt flesk. Nam, er ikke DET mat i vinterkulden så vet ikke jeg! :D

Reiser grytidlig i morgen tidlig og er på plass i Milano ca kl 0100. Tirsdag, onsdag og torsdag er det full fart på messen. Tar med meg laptopen og håper det går greit å koble seg opp på nett på hotellet. .... Må jo følge med på forumet nå igjen!
Ja, du må jo følge med nå, vettu :wink:

Og sånn oss i mellom; litt oppdatering, legge til noen nye smileys og slike ting tar vi senere, ok?
Du har sikkert lest e-postene mine... :laughing6:

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Fireman :cya:

Jupp, AJ, smileysamlinga er jo stor, men savner noen, og noen er jo helt på jordet

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37838
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev:Fireman :cya:

Jupp, AJ, smileysamlinga er jo stor, men savner noen, og noen er jo helt på jordet
Jeg vet.
De vi har lastet ned og som vi etter hvert skal få på plass er mer i tråd med hva folk flest bruker i dag.
De skal vi få på plass. 8)

Vi kommer helt sikkert også til å rydde opp i de vi har.
Som du sier; en del av dem er helt på jordet...

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Så bra et dere sparker liv i forumet igjen. Mc siden er noe jeg har fulgt helt fra det startet, så jeg synes dere bør få det opp å gå litt mere. Fireman og Ronny har gjort en kjempejobb så langt. Og med en ny gjeng bak forumet så har jeg tro på dette. :D
Det er en driftig gjeng som har hevet seg rundt nå ;)
Bilde

Svar