Julehilsen

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
GSXR

Julehilsen

Legg inn av GSXR »

Ønsker dere alle en God Jul og ett Riktig Godt Nyttår.
Må det nye året bringe dere manger gode dager på veien.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...

Med jula godt liggende rundt buken, ønsker jeg et godt nytt mc-år...
Med en slik mild og snyfattig vinter så langt, er det vel ikke lenge før vi er på veien igjen.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37879
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Riktig godt nytt år, ja!

Så langt ser vinter'n lovende ut med tanke på tidlig vår, men det kommer gjerne mye snø mot slutten av vinter'n her i høyden på østlandet og som forsinker våren unødig... Og det liker vi ikke! :angry3:
Men det er lov å håpe på en tidlig og varm vår i år 8)
Noen (husker ikke hvem...) har visst spådd en varm sommer i 2008 :sunny: :thumbright:

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...Ja måtte det være sant...Tidlig vår, og en varm og regnfattig sommer, med en mild og lang, fin høst :thumbup:
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Julaften....tja. Jeg spist som vanlig,knekkebrød og greier. Julebudjetet ble som alltid....500 kroner i gave til min lille datter.
Med så mange i denne verden som sulter til døde, så er det urettferdig at mennesker i den rike delen av verden spiser seg til døden.
Just some thought for the soul. :D
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy....
Julaften...Den var i fjor, nå ser jeg bare fram til neste høytidsfeiring...Påsken. Som regel da det starter.

Apropo knekkebrød...Ikke noe dum ide forresten:)))
Tenker da på alle som skifter elektroniske dubeditter, setter på effektanlegg, og letter sykkelen med flere titals gram for å få mer ut av den...HK....
Kanskje noen knekkebrød hadde fått ned vekten på føreren...Ville gjort litt på ytelsen det og... Får vel prøve å komme ned på tosifret tall nå :lol:
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

GSXR

Legg inn av GSXR »

Ønsker dere alle en God Jul og ett Riktig Godt Nyttår.

Svar