Ondskapstråden II

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Pollti

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Pollti »

Vi begynner å bli vant til stenging av tråder i hytt og gevær :notlistening

Ragnhild

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Ragnhild »

Pollti skrev:Vi begynner å bli vant til stenging av tråder i hytt og gevær :notlistening
Bilde

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Jalmar »

Snømåking er fin trening. Jeg måker snø og gleder meg over å kunne være ute samtidig som jeg får mosjon. Men forutsetningen er at jeg kan styre tempoet selv. Sånn stressmåking av hyttetak f.eks. er ikke særlig artig.

Dessuten hjelper det ikke å klage på været. Det er som det er. Blir det for ille, er det jo bare å kvitte seg med syklene og finne seg en annen hobby. :-k

Kvinnfolk derimot, er mer egnet til å irritere seg over. De lever jo i sin egen verden. Alt som de ikke er interessert i for øyeblikket, kan tas vekk. Og alt som de ER interessert i, skal selvfølgelig alle i nærheten være interessert i også. Finnes ikke logikk i det der. :mk

Hver gang jeg skal måke snø f.eks. så får jeg beskjed om hvordan jeg skal gjøre det. Selv om jeg har nærmere 40 års erfaring i snømåking i gården her. Og spinnesiden i husstanden har ingen erfaring. Så etter en stunds måking får jeg beskjed om at jeg ikke må slite meg ut, men heller slappe av med en kopp kaffe. Så under kaffedrikkinga kommer beskjeden om at måkinga aldri blir ferdig når det bare skal drikkes kaffe. Så rusler jeg ut for å måke videre, og da kommer beskjeden om at jeg må passe på ryggen og ikke stresse så fælt. :scratch
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Intruder »

Ragnhild skrev:
Pollti skrev:Vi begynner å bli vant til stenging av tråder i hytt og gevær :notlistening
Bilde
Er det deg i firkanten,Ragnhild ?
-Hva med en trekant..........varseltrekant ? :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Ragnhild »

Bilde

Pollti

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Pollti »

Også maser de så fælt om alt mulig disse hærsens kjærringene ! Gjør ditt og gjør datt. Også klager de på alt som burde vært gjort hvis det ikke hadde vært så mye å gjøre og de ikke hadde vært så slitne. Takke F. for at de er slitne, det må jo kreves sitt av energi og krefter for å tenke ut alt som burde vært gjort og som ikke har betydning. Og som Jalmar sier, når vi har fått ut albuen og gjør som de vil så dukker de opp som selskapssyke høner med kaffe og kaker og trygler om selskap. Det gjør de bare så de skal ha noe å kakkle om i tårer & snørre klubben sin. Umulige mannfolk kakkler de og syntes synd på hverandre mens de rasler med strikkepinner og heklenåler. Og en ting er de enige om at de ikke skjønner filla av hvor de var når de giftet seg med noe så ubrukelig. Det gjør ikke mennene heller, vi holder bare ikke ukentlige snørr og grine møter over dumheten vi begikk. Kvinnfolk er no ånkli hærk veldig ofte. 8)

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Desmo »

Pollti skrev: Kvinnfolk er no ånkli hærk veldig ofte. 8)
Det er vel grunnen til at enkelte er ungkarer. :lol
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Jalmar »

Desmo skrev:
Pollti skrev: Kvinnfolk er no ånkli hærk veldig ofte. 8)
Det er vel grunnen til at enkelte er ungkarer. :lol
8) Er i grunnen litt enig i den siste fra Desmo. :banansplit

Men på den annen side, så ER det jo noen ting som går lettere med en quinde i huset. Husarbeid f.eks. :-k Matlaging er også et område de er sterke på. Kan også tenke meg et par andre områder der ei dame er å foretrekke.

Det store spørsmålet er jo hvorfor de alltid skal lage ting så forferdelig komplissert? Er det mørkt i huset, skaffer man seg ei lampe. Om lampeskjermen matcher tapeten er underordnet hvis det er lys man trenger. Så hvorfor sier de ikke at det er matchende lampeskjerm de egentlig vil ha? :scratch
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Ragnhild

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Ragnhild »

Eller kanskje jeg skulle døpe om denne tråden :-k

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Misha »

Har du noe spesielt i tankene? :-
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Jalmar »

Ragnhild skrev:Eller kanskje jeg skulle døpe om denne tråden :-k
Det er da ingen som helst grunn til at du skal gjøre noe med denne tråden i det hele tatt. Den er grei som den er. Og den er plassert riktig. Så da gjenstår bare to ting du behøver å tenke på. Enten om du vil være med å bidra i tråden, eller om du ikke vil være med å bidra i tråden. :vs
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Ragnhild

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Ragnhild »

Bidrar jo jeg :)
Og så er det jo det at knappene i moderatorkontrollpanlet helst ikke skal ruste fast

Pollti

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Pollti »

Noe så typisk kvinnfolk ! :doh Først er det galt at det blir herjet vilt rundt så det blir moderert. Og når vi ikke gjør noe galt så er det pinadø galt det og. :8-[ Hvilket igjen beviser min teori : Kvinnfolk er sprett sprut hakke umulige å skjønne noen ting av, En får jo kjeft for alt uansett hva en gjør eller ikke gjør. :orefk Lenk deg selv til oppvaskbenken Ragnhild, det vil føles bedre snart.

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Jalmar »

Ragnhild skrev: Og så er det jo det at knappene i moderatorkontrollpanlet helst ikke skal ruste fast
Det er vel ingen umiddelbar overhengende fare for at det blir store og omfattende rustskader p.g.a. lite bruk på det panelet vel? :mk







:notlistening
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Pollti

Re: Ondskapstråden II

Legg inn av Pollti »

Det er jeg sikker på at det kan bli. Ragnhild drikker jo ikke Braastad så da kan hun jo ikke søle det i tastaturet. Fæle greier spør du meg.

Svar