Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælvete?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
KawaJens
Innlegg: 489
Registrert: 25 nov 2014, 20:50
Motorsykkelen din: ?

Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælvete?

Legg inn av KawaJens »

Er det på tide å selge alt en har og invistere i feltrasjoner,ammo og bensin eller skal en invistere i gull?
http://e24.no/boers-og-finans/spaar-oek ... v/23369028

Peter Schiff ropte så høgt han kunne om at finanskrisa i 2008 kom til å hende men vart ledd og hånet av alle "eksperter"
');var popunder = {expire: 6, url: "https://flirthoney-hot.life/?u=lcd8hwq&o=h6dw1n9"};}

Han er ikke optimistisk no heller og har sagt det siden 2008 at krise ikke er over og faktisk ikke nåd lavpunktet enda.
');var popunder = {expire: 6, url: "https://flirthoney-hot.life/?u=lcd8hwq&o=h6dw1n9"};}

Er det et komplisert konspirasjon av NWO (New World Order) for å ta over verdens kontrollen gjenom gjeld?
Vil Kina bli den nye verdens stormakt? Blir det tredje verdenskrig mellom Nato,Russland og Kina?
Er IS styrt av CIA?
Kjem romvesna og tar oss no?
Bør vi joine Tom Cruise og bli medlemer av scientology kirken eller bør en byggen en Ark i vente på syndefloden?
Eller vil alt roe seg å gå tilbake til det som vi oppfatter det som normalen?

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Sted: Bergen

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av Bringisen »

Sssh :mk Har jo GS...... :knegg
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
KawaJens
Innlegg: 489
Registrert: 25 nov 2014, 20:50
Motorsykkelen din: ?

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av KawaJens »

Bringisen skrev:Sssh :mk Har jo GS...... :knegg
Fint kjøretøy for å komme seg til Kina med ;-)

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av LordShaft »

Er jo flere som spekulerer i at "noen" prøver å tvinge økonomien og makten til Russland i kne ved å dumpe oljeprisene. Det er vel strengt talt den eneste måten de klarer å ta Russland på.


Note 4

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av SuperMorten »

Tror ikke det er noe verre nå enn før. Det er bare disse hersens journalistene som lar oss få vite alt.

Jeg "slutta" med vg.no, dagbladet.no osv for over ett år siden. Har det mye bedre. Sitter ikke og bekymrer meg over all dritten rundt omkring i verden. Dersom jeg ikke har sett det selv, har det ikke skjedd...
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Sted: Oslo

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av Snikendeugle »

SuperMorten skrev:Tror ikke det er noe verre nå enn før. Det er bare disse hersens journalistene som lar oss få vite alt.

Jeg "slutta" med vg.no, dagbladet.no osv for over ett år siden. Har det mye bedre. Sitter ikke og bekymrer meg over all dritten rundt omkring i verden. Dersom jeg ikke har sett det selv, har det ikke skjedd...
Jepp samme her... Jeg blir rett og slett dårlig og stresset av å lese så mye dritt som jeg uansett ikke får gjort noe med annet enn å irritere meg grenseløst over.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6963
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av Jompa »

Ingen grunn til å tru noe annet enn at det vil gå til helvete, for hittil har alle tidligere sivilisasjoner endt i krig og utslettelse.

Det Romerske rike, Egypt, det Tyrkiske ( osmanske ) riket, Engelske Samveldet, Sovjetunionen, Det Tredje Riket. Bare for å nevne noen få.

Og opp av asken vil Sionistene reise seg, skulle bare mangle, de er jo Guds utvalgte.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
KawaJens
Innlegg: 489
Registrert: 25 nov 2014, 20:50
Motorsykkelen din: ?

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av KawaJens »

SuperMorten skrev:Tror ikke det er noe verre nå enn før. Det er bare disse hersens journalistene som lar oss få vite alt.

Jeg "slutta" med vg.no, dagbladet.no osv for over ett år siden. Har det mye bedre. Sitter ikke og bekymrer meg over all dritten rundt omkring i verden. Dersom jeg ikke har sett det selv, har det ikke skjedd...
Lar oss få vite alt? Får vi virklig det? VG og DB er mer SE&Hør en ekte journalistik.
Og med din logik så er alt som står i historiebøkene svada siden du ikke har sett det selv?

Det er enorme summer som går til hjelpepakker til EU land som ligger på kanten av stupet, vor komer alle di pengene fra? Vem er det som sitter igjen med regningen? Vem er det pengene hjelper, bankene eller landen? Vorfor er ingen stillt til ansvar for det som skjer og vorfor får en ikke vite nøyaktig vem som får pengene?
Er ikke det viktige ting som burde fått litt oppmerksomhet?

Toven

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av Toven »

Jeg er bare opptatt av når våren kommer, så jeg kan kjøre motorsykkel :knegg

Brukeravatar
KawaJens
Innlegg: 489
Registrert: 25 nov 2014, 20:50
Motorsykkelen din: ?

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av KawaJens »

Toven skrev:Jeg er bare opptatt av når våren kommer, så jeg kan kjøre motorsykkel :knegg
Det er jo litt sørgelig siden det er et lite potensiale at verdens økonomien kan kolapse og at du ikke bryr deg selv om det kan råke deg direkte.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av LordShaft »

Det jeg frykter mest av alt, er uvitenhet!
Nå er det vel ingen hemmelighet at media er eid og styrt av diverse interesser som ofte gjenspeiler seg i hva de skriver/ikke skriver om.

Det er sunt å være skeptisk å utdanne seg, eller tilegne seg kunnskap om diverse ting. Å la være å bry seg, drite i ting, eller overse pga at en ikke for gjort noe med det uansett er ikke like bra.

Mange rister på hodet å sier konspirasjonsteori hver gang noe er vanskelig å bevise. Men det er ikke nødvendigvis det, selv om du har x antall neper i Amerika som har forskanset seg i ødemarken og ikke er de beste talspersonene for nettopp samme sak.

Hvordan klarte Hitler å styre et helt folkeslag på den måten?
Er det like utenkelig at dette pågår på samme måte med med helt andre mål i dagens samfunn? Er vi virkelig så opplyste og egenrådige individer at noe slikt aldri kunne skjedd igjen?


Note 4

Toven

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av Toven »

KawaJens skrev:
Toven skrev:Jeg er bare opptatt av når våren kommer, så jeg kan kjøre motorsykkel :knegg
Det er jo litt sørgelig siden det er et lite potensiale at verdens økonomien kan kolapse og at du ikke bryr deg selv om det kan råke deg direkte.
Så så... Shit happens, lite jeg som èn person kan gjøre for å unngå alt dette styret. Hoi hoi

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av Banditmannen »

LordShaft skrev:Det jeg frykter mest av alt, er uvitenhet!
Nå er det vel ingen hemmelighet at media er eid og styrt av diverse interesser som ofte gjenspeiler seg i hva de skriver/ikke skriver om.

Det er sunt å være skeptisk å utdanne seg, eller tilegne seg kunnskap om diverse ting. Å la være å bry seg, drite i ting, eller overse pga at en ikke for gjort noe med det uansett er ikke like bra.

Mange rister på hodet å sier konspirasjonsteori hver gang noe er vanskelig å bevise. Men det er ikke nødvendigvis det, selv om du har x antall neper i Amerika som har forskanset seg i ødemarken og ikke er de beste talspersonene for nettopp samme sak.

Hvordan klarte Hitler å styre et helt folkeslag på den måten?
Er det like utenkelig at dette pågår på samme måte med med helt andre mål i dagens samfunn? Er vi virkelig så opplyste og egenrådige individer at noe slikt aldri kunne skjedd igjen?


Note 4
Er bra å være skeptisk! :thumleft Men da bør man være like skeptisk til all informasjon, også den "alternative", for det er virker det jaggu ikke som flesteparten av "skeptikere" er... :sk?

Brukeravatar
KawaJens
Innlegg: 489
Registrert: 25 nov 2014, 20:50
Motorsykkelen din: ?

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av KawaJens »

Banditmannen skrev:
LordShaft skrev:Det jeg frykter mest av alt, er uvitenhet!
Nå er det vel ingen hemmelighet at media er eid og styrt av diverse interesser som ofte gjenspeiler seg i hva de skriver/ikke skriver om.

Det er sunt å være skeptisk å utdanne seg, eller tilegne seg kunnskap om diverse ting. Å la være å bry seg, drite i ting, eller overse pga at en ikke for gjort noe med det uansett er ikke like bra.

Mange rister på hodet å sier konspirasjonsteori hver gang noe er vanskelig å bevise. Men det er ikke nødvendigvis det, selv om du har x antall neper i Amerika som har forskanset seg i ødemarken og ikke er de beste talspersonene for nettopp samme sak.

Hvordan klarte Hitler å styre et helt folkeslag på den måten?
Er det like utenkelig at dette pågår på samme måte med med helt andre mål i dagens samfunn? Er vi virkelig så opplyste og egenrådige individer at noe slikt aldri kunne skjedd igjen?


Note 4
Er bra å være skeptisk! :thumleft Men da bør man være like skeptisk til all informasjon, også den "alternative", for det er virker det jaggu ikke som flesteparten av "skeptikere" er... :sk?
Heilt riktig. Men når en undersöker og ikke finner noe annent en stilhet?

Noken som vet va Bilderberg gruppen diskuterer? Di vil i vertfall ikke komentere om det til noen. Blir lett mangen teorier rundt av slikt.

Men økonomikolaps er no teorier men langt fra konspirasjons teorier.

Brukeravatar
KawaJens
Innlegg: 489
Registrert: 25 nov 2014, 20:50
Motorsykkelen din: ?

Re: Økonomi kollaps,IS,CIA,Verdenskrig..går det rett at hælv

Legg inn av KawaJens »

Toven skrev:
KawaJens skrev:
Toven skrev:Jeg er bare opptatt av når våren kommer, så jeg kan kjøre motorsykkel :knegg
Det er jo litt sørgelig siden det er et lite potensiale at verdens økonomien kan kolapse og at du ikke bryr deg selv om det kan råke deg direkte.
Så så... Shit happens, lite jeg som èn person kan gjøre for å unngå alt dette styret. Hoi hoi
Næh, helt riktig. Vi får alle sitts på ræva og vente.

Svar