Blir jo så fort skitten nå med alt det støvet...

Junior: En motorsykkel!
Jeg: Ja det er en motorsykkel
Junior: Nei pappa det er bare en scooter!!
Jompa skrev: 30 mai 2020, 19:14 Her må det ha skjedd en alvorlig glipp i oppdragelsen av junior.
Skjerpings Hakhap, Skjerpings.![]()
Blir en 2 3 overnatting :)AJ skrev:Dagstur eller tar du sikte på en eller flere overnattinger?
God turhakhap skrev: 21 jul 2020, 12:48Blir en 2 3 overnatting :)AJ skrev:Dagstur eller tar du sikte på en eller flere overnattinger?
Hehe vurderte det men ble litt lenger opp i dalenkjellv skrev:Nede i indre sogn han også ser jeg. Kanskje det blir overnatting på Gaupnetunet på han også :)
Det kommer nok noe underveis fra telefonen og så får jeg ta å se hva som er på de andre enhetene etterhvertAJ skrev:God turhakhap skrev: 21 jul 2020, 12:48Blir en 2 3 overnatting :)AJ skrev:Dagstur eller tar du sikte på en eller flere overnattinger?!
Legg gjerne ut noen bilder ved anledning.
Ar Aprilia Tuono leverer har jeg ingen grunn til å tvile på.
Ble en tur på noen få mil på meg i dag også, mest for å sjekke intercommonteringen på en av hjelmene mine.hakhap skrev: 17 okt 2020, 20:01 Ble en aldri så liten tur med en kollega fra jobben idag.
Sol og ikke noe vind men dette var årets siste tur for meg.![]()
Takk, er nok ikke så sannsynlig jeg blir berømtJompa skrev: 01 mar 2021, 19:57Det ser lovende ut.
Kanskje lurt å kjøpe bildet, i tilfelle du blir berømt ?![]()