Har et assortert utvalg rødvinsglass her hjemme. Blant disse dette i stål med en utsøkt klang i klokken

"Made in China", men slett ikke skrot av den grunn :)
Er det slik at du befinner de langt der nord nå eller er bildet fra et tidligere besøk der oppe?greina skrev: 14 nov 2023, 21:26 Nå fikk jeg lyst på hvalbiff. Hvis noen skulle forville seg innom Vadsø, så anbefaler jeg hvalbiff hos Varangerkokken![]()
Bildet er fra mc-turen nordover i sommer, løpet for mer kjøring i år er nok like kjørt i Ullensaker som på HadelandAJ skrev: 14 nov 2023, 21:37Er det slik at du befinner de langt der nord nå eller er bildet fra et tidligere besøk der oppe?greina skrev: 14 nov 2023, 21:26 Nå fikk jeg lyst på hvalbiff. Hvis noen skulle forville seg innom Vadsø, så anbefaler jeg hvalbiff hos Varangerkokken![]()
Uansett så er hvalbiff skikkelig snadder!
Må si jeg enda har til gode å oppleve et spisested langs veien som har hvalkjøtt på menyen...greina skrev: 14 nov 2023, 22:04Bildet er fra mc-turen nordover i sommer, løpet for mer kjøring i år er nok like kjørt i Ullensaker som på HadelandAJ skrev: 14 nov 2023, 21:37Er det slik at du befinner de langt der nord nå eller er bildet fra et tidligere besøk der oppe?greina skrev: 14 nov 2023, 21:26 Nå fikk jeg lyst på hvalbiff. Hvis noen skulle forville seg innom Vadsø, så anbefaler jeg hvalbiff hos Varangerkokken![]()
Uansett så er hvalbiff skikkelig snadder!
![]()
Var fryktelig lik Smith & Wesson model 19.AJ skrev: 05 nov 2023, 21:32Det var sannelig ikke dårlig gjettet!Domino skrev: 05 nov 2023, 21:27 Som gammel pistolskytter synes jeg jo det ser ut som det skal oppbevares et håndvåpen i denne.
Ingen pistol, men en "seksløper" fra Brasil, nærmere bestemt en Rossi 357 Magnum.
Og nei, denne er slett ikke plombert.
Tror nok dette er en ekte god (ny)gammal Rossi.KåreDump skrev: 24 nov 2023, 15:29Var fryktelig lik Smith & Wesson model 19.AJ skrev: 05 nov 2023, 21:32Det var sannelig ikke dårlig gjettet!Domino skrev: 05 nov 2023, 21:27 Som gammel pistolskytter synes jeg jo det ser ut som det skal oppbevares et håndvåpen i denne.
Ingen pistol, men en "seksløper" fra Brasil, nærmere bestemt en Rossi 357 Magnum.
Og nei, denne er slett ikke plombert.
Er den lisensprodusert av Rossi?
En aldri så liten flott skatt den der, ja
så godt som identisk med min S&W mod 19-4 , fra 1980 ( solgte min på 90 tallet)AJ skrev:
Har flere av disse flaskene, som man får kjøpt på Hadeland Glassverk i nabokommunen Jevnaker :) .dypen skrev: 21 des 2023, 21:55 Innholdet er ukjent for meg @AJ men flaska var råflott, Norges glass «flaske»![]()
Photoshoppa Guzzi Ducati...Duke944 skrev: 27 des 2023, 09:44 GUZZI: https://www.deviantart.com/obiboi/art/M ... cPOcWXimRY
Noe for AJ??