Tilsammen ble summen på dekkbyttet på Guzzi'en denne gangen kr. 2.714,-, inkl. avgifter og av- og påmontering hos @MrPitlane .
Eller egentlig 2.664,- siden jeg plusset på en beskjeden 50-lapp for godt utført jobb, som jo tok noe lenger tid enn beregnet.
Det må jeg si ble en behagelig sluttsum .
10K service tidligere i vår kom på 3.643,- etter at jeg sørget for motorolje (1,75 liter) og bytte av oljefilter selv.
Full pakke på verkstedet ville kommet på godt under 5K.
Så... er'e no' rart at man lar seg begeistre av de lave servicekostnadene man har som Moto Guzzi.eier ?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
@MrPitlane fikset også kjapt to ekstra knepp på forspenningen til bakdemperne på V7'ern da han byttet dekk.
Og det kjennes ut som en merkbar forbedring på dempingen. Og kjøreegenskapene .
Veldig bra!
Snart 11K på telleren på Guzzi'en, som bare blir bedre og bedre.
En fantastisk flott, feilfri og sprek motorsykkel så langt etter altså snaue 11K !
Mitt beste MC-kjøp noen gang? Antakelig...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
JanK skrev: ↑15 mai 2024, 17:27
Noen fine DR800 fra støvellandet, bare noen smakebiter, finner 25-30 eksemplarer til salgs til enhver tid:
Hm...
Denne så jo spesielt interessant ut. Med GIVI Monokey toppboksplate til og med, ser det ut til på bildet.
Og G.P.R. slip-on, om jeg ikke tar helt feil...?
Hva vil denne koste ferdig levert her i Norge, tro?
Eller var det denne som hadde 18K på telleren :
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
JanK skrev: ↑15 mai 2024, 17:27
Noen fine DR800 fra støvellandet, bare noen smakebiter, finner 25-30 eksemplarer til salgs til enhver tid:
Hm...
Denne så jo spesielt interessant ut. Med GIVI Monokey toppboksplate til og med, ser det ut til på bildet.
Og G.P.R. slip-on, om jeg ikke tar helt feil...?
Hva vil denne koste ferdig levert her i Norge, tro?
rundt +- 50.000kr for den røde med gpr potte
den blå som har gått 18000km står på Sicilia, blir veldig dyrt å hente den
JanK skrev: ↑15 mai 2024, 17:27
Noen fine DR800 fra støvellandet, bare noen smakebiter, finner 25-30 eksemplarer til salgs til enhver tid:
- 1994, 51000km
Hva med denne?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
JanK skrev: ↑15 mai 2024, 17:27
Noen fine DR800 fra støvellandet, bare noen smakebiter, finner 25-30 eksemplarer til salgs til enhver tid:
- 1994, 51000km
Blir ingen DR800 i denne omgang...
Heller mer mot en Royal Enfield Himalayan 452, faktisk
Men...
Blir vel heller ikke det, tenker jeg...
Holder fint med de to jeg allerede har .
Som utfyller hverandre helt utmerket .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
ErikW skrev: ↑17 mai 2024, 17:09
@AJ hva tror du om en Moto Guzzi Brevia 750 fra 2004?
Er de kule ?
En ganske kul Guzzi det, ja . Ingen racer, men fysisk liten og nett. Om enn ingen lettvekter. Men det er det jo ingen Guzzi'er som er.
Vet om en Breva 750 som har gått veldig langt. Godt over 100K uten særlig påkost, om jeg husker riktig.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering