Ja noe humpete den veien der.Skogstrollet skrev:Det der er en flott vei - pleier å kjøre der på vei vestover![]()
Dessverre begynner det å bli litt vel mange humper og hull noen steder der nå...
misspelling with autocorrect
Ja noe humpete den veien der.Skogstrollet skrev:Det der er en flott vei - pleier å kjøre der på vei vestover![]()
Dessverre begynner det å bli litt vel mange humper og hull noen steder der nå...
Da håper vi det går raskt mtp å bli av med snøen daJompa skrev: 07 apr 2020, 23:12 Enda noen uker til jeg tar ut sykkelen.
Men det går mot vår er også, toppene på gjerdestolpene begynner å stikke opp av sneen og med åtte grader i dag drypper det fra takrennene.
Kjør vakkert.![]()
Her i Fredrikstad har jeg faktisk knapt sett snø i vinter. Hvis jeg sier maks 4-5 dager med noe hvitt på bakken så tror jeg ikke at jeg overdriver. Altså, en helt fantastisk vinter. Ikke noe måking, har spart drivstoff på snøfreseren og i går satt jeg faktisk ute i solen. Faktisk ble solen litt plagsom også, så jeg måtte sette meg i skyggen.Jompa skrev: 07 apr 2020, 23:12 Enda noen uker til jeg tar ut sykkelen.
Men det går mot vår er også, toppene på gjerdestolpene begynner å stikke opp av sneen og med åtte grader i dag drypper det fra takrennene.
Kjør vakkert.![]()
Grattis! Det kan du være stolt av. De har en del å velge mellomhakhap skrev: 11 apr 2020, 07:51 En første for meg iaf, ble med på Flickr Explore for 8 april med denne bilden
![]()
Takk :)
hakhap skrev: 27 apr 2020, 07:53 Etter noen uker med hjemmekontor og lukkete barnehager etc, så kom det lit inspirasjon fra et eller annet sted så jeg fikk lekt meg lit med video editing igjen.
Da ble det en liten video fra en tur for noen uker siden.
Vent et par uker da, det var veldig mye grus på veien når jeg kjørte den sistToven skrev: 27 apr 2020, 14:42 Ah, den ja!
Kjørt den 1 gang på sensesongen for et par år siden tror jeg!
Må kjøres igjen i år![]()
Junior: En motorsykkel!
Jeg: Ja det er en motorsykkel
Junior: Nei pappa det er bare en scooter!!
Jompa skrev: 30 mai 2020, 19:14 Her må det ha skjedd en alvorlig glipp i oppdragelsen av junior.
Skjerpings Hakhap, Skjerpings.![]()