Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres YelowTiger, ny bil med også sprek farge!
Hva tenker folk, siden eg skada meg ble barre olja kjørt 1000 km i fjor. Bør den byttes alikavell i år?
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39813
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Sverres YelowTiger, ny bil med også sprek farge!
Jeg ville kjørt på den olja til det er tid for nytt årlig oljeskift senere i sesongen.SverreOlsen skrev: 31 mar 2019, 21:06 Hva tenker folk, siden eg skada meg ble barre olja kjørt 1000 km i fjor. Bør den byttes alikavell i år?
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres YelowTiger, vurderer salg/bytte
Da har eg begynt å lure på om eg kanskje skulle fått meg en mindre sykkel. Det har blitt veldig lite kjøring og det frister mer med en lettere sykkel så eg kan komme meg litt av asfalten igjen. Tenker litt 250 størrelsen, 350 også.
Noen som er intresert i en tiger i grei stand?
Enten kjøp eller bytte.
Verdi c. 45 000.
Noen som er intresert i en tiger i grei stand?
Enten kjøp eller bytte.
Verdi c. 45 000.
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres YelowTiger, vurderer salg/bytte
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres nytt prosjekt, kmx 125 1997
Ja dette var ei lita stund si. Mye har skjedd.
Fruen ville ikke ha meg på to hjul lengre pga angst for å miste meg, greit, skal heller bytte til noe annet. Sykkelen ble solgt og gikk til innkjøp av en kabriolet
Kjekt med cabriolet, men savnet alikevell livet på to hjul. Så da ble det noe med liten motor som en kan bruke på litt grusveier etc, en kmx 125 :-)
Kjøpt inn ein del deler, samt venter på deler. Var en del feil på sykkelen, skeivt gaffel, kast i framfelg, sprikk i kalipter framme, utslitte bremseskiver, utslitte dekk, hål i eksos, kjøevanns lekasje og sikkert litt til eg har glemt i farta. Har ihvertfall fått tak i brukt komplett framgaffel med styrekron, gaffelben, kalipter samt hjul. Nye dekk, drev, lykt, kjøpt inn plast sett til en kx 125 som skal tilpasses kmxen. Få litt mer moderne deseign. Mye på gang, kommer oppdatering når mer blir gjort, og deler er motatt :-)
Fruen ville ikke ha meg på to hjul lengre pga angst for å miste meg, greit, skal heller bytte til noe annet. Sykkelen ble solgt og gikk til innkjøp av en kabriolet

Kjøpt inn ein del deler, samt venter på deler. Var en del feil på sykkelen, skeivt gaffel, kast i framfelg, sprikk i kalipter framme, utslitte bremseskiver, utslitte dekk, hål i eksos, kjøevanns lekasje og sikkert litt til eg har glemt i farta. Har ihvertfall fått tak i brukt komplett framgaffel med styrekron, gaffelben, kalipter samt hjul. Nye dekk, drev, lykt, kjøpt inn plast sett til en kx 125 som skal tilpasses kmxen. Få litt mer moderne deseign. Mye på gang, kommer oppdatering når mer blir gjort, og deler er motatt :-)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Sverres nytt prosjekt, kmx 125 1997
Noe fremgang i prosjektet?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres nytt prosjekt, kmx 125 1997
Glemte helt ut hele forumet, mye har skjedd, og litt forskjelligt har vært innom garasjen. Nåværende prosjekt er en litt mer sjelden sykkel. MZ Baghira 660
den trenger en del arbeid så sykkelen er under demontering men rekner med det blir bra til slutt
Det er tysk merke som har brukt yamaha sin skuddsikre 660 motor, med deler litt fra forskjellige merker. Så blir spennende
noen har juksa og sveist på litt forsterkninger utenpå. Det blir erstattet med skikeligt stål igjen

noen har juksa og sveist på litt forsterkninger utenpå. Det blir erstattet med skikeligt stål igjen
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1688
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Hmm aldri hørt om det merket før, tysk tydeligvis og MZ står for Motorrad und Zweiradwerk.
Måtte google jeg
https://de.wikipedia.org/wiki/MZ_Baghira
Måtte google jeg

- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39813
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Husker MZ fra min egen ungdomstid. Det fantes ikke mange av dem, men noen var det i ungdomsmiljøet jeg vanket.Gammelsmurfen skrev: 07 nov 2021, 16:03 Hmm aldri hørt om det merket før, tysk tydeligvis og MZ står for Motorrad und Zweiradwerk.
Måtte google jeghttps://de.wikipedia.org/wiki/MZ_Baghira
Også husker jeg enda godt disse 1000 kubikkerne som kom for en god del år siden.
En spennende ny start for MZ, som dessverre cerashlandet før det tok av...:
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
MZ var ikke ukjent motorsykkel merke når jeg vokste opp, to bekjente som var noen år eldre kjørte MZ ES125 som bå bilde her …
MZ historie
https://www.themzshop.co.uk/mz-history/
MZ wiki
https://en.wikipedia.org/wiki/MZ_Motorr ... weiradwerk
MZ historie
https://www.themzshop.co.uk/mz-history/
MZ wiki
https://en.wikipedia.org/wiki/MZ_Motorr ... weiradwerk
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- erik m
- Innlegg: 547
- Registrert: 30 aug 2012, 23:43
- Motorsykkelen din: jawa CZ 350 56 og BMW r1100rs 93
- Bosted: Oslo
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Jepp. MZ 125 hadde tre hester mer enn Jawa'n, og to mer enn Tempoene. Når vi lå langflate over styret gjorde det store utslag. For oss...
På en kilometer lå MZ'n gjerne over 50 meter foran oss andre, og det var surt.
På en kilometer lå MZ'n gjerne over 50 meter foran oss andre, og det var surt.
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Såpass
Ja mz som eg har kjøpt blir vell noe litt mer, ka skal en si, er jo litt spesielt når dem har hentet deler fra så mange forskjellige land, og merker. Bremser fra spania, elektronikk fra tyskland, plastikk fra italia, motor fra japan og dempere fra østeriket, alt satt i sammen i tyskland
Vanskeligeste valget er vell tatt, og det var om den skulle lakerest eller beholde den fargerik. Blir å holde den fargerik, men litt usikker om salen skal få bli trukket opp i eventuelt mørkere rød eller svart 
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Ja da har eg endeligt meget meg til å fortsette. Alltid litt vanskeligt å starte når en skal kappe og sveise, men når en kommer i gang er det jo kjekt
Legger ved ett par bilder
Her har eg kappet vekk den gjennomrustne, og lappeverket som tidligere eier har gjort. Deretter holder eg på og lager til nytt. Er selvfølgeligt ikke barre ei bein stang qom går ut, nei den skal vær bøyd rett over halveis. Men det ble løst med ett kapp inn og bøyet for hand til rett vinkel. Deretter sveiset sammen
Her er første prøve, alt av mål stemmer iforhold til tidligere (untatt lengden, har ikke kappet den der enda
)
Det er meining sykkeleb skal vær ferdig til april så får barre jobbe på

Legger ved ett par bilder
Her har eg kappet vekk den gjennomrustne, og lappeverket som tidligere eier har gjort. Deretter holder eg på og lager til nytt. Er selvfølgeligt ikke barre ei bein stang qom går ut, nei den skal vær bøyd rett over halveis. Men det ble løst med ett kapp inn og bøyet for hand til rett vinkel. Deretter sveiset sammen

Her er første prøve, alt av mål stemmer iforhold til tidligere (untatt lengden, har ikke kappet den der enda
Det er meining sykkeleb skal vær ferdig til april så får barre jobbe på

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Der var den festet, så må eg barre flytte over fester, fotviler etc så blir det bra.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
God kveld kloke hoder!
Da er de struktuelle sveiset i sammen, fester etc som er igjen som må sveises fast.
Men så er spm mitt, bygge en batteri kasse, eller rette opp de orginale pinnene som batteriet står i? Synes det hadde vært mye finere med en kasse i blikk, som batteriet låg trygt oppi, og sikringer på utsida. Slik det er opprinligt er, står batteriet oppi noen bøyler, med ein gummi strikk over. Sikringene på en brakett over batteriet igjen.
Alt barre sett laust oppi ramma
Takk for eventuelle innspill

Da er de struktuelle sveiset i sammen, fester etc som er igjen som må sveises fast.
Men så er spm mitt, bygge en batteri kasse, eller rette opp de orginale pinnene som batteriet står i? Synes det hadde vært mye finere med en kasse i blikk, som batteriet låg trygt oppi, og sikringer på utsida. Slik det er opprinligt er, står batteriet oppi noen bøyler, med ein gummi strikk over. Sikringene på en brakett over batteriet igjen.
Alt barre sett laust oppi ramma
Takk for eventuelle innspill

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Bosted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Lest tråden med interesse - restaurering er en tålmodighets prøve - så lykke til , ser at de tidligere prosjektene har blitt flotte- så ser frem mot april med spenning. Og forventning
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Jo takk for det :)rolf-arne skrev: 24 jan 2022, 20:12 Lest tråden med interesse - restaurering er en tålmodighets prøve - så lykke til , ser at de tidligere prosjektene har blitt flotte- så ser frem mot april med spenning. Og forventning
Glad i å skru, blir barre til den syken der en tar på seg litt mange prosjekter, blir stående å tenke hva skal en gjør i dag, og der var dagen over, men er bestemt på sykkel skal vær ferdig til sesongstart, det samme gjelder enkeligt for camplet og. Båten skulle eg vært ferdig med allerede, for det frister med krabbe

Men ja, får vell få fingen ut og fullføre prosjekt for prosjekt
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Jaja, blir aldri helt perfekt når en starter med ett utgangspunkt der det er stål som har rusta og blitt lappa fra før, som både er bøyd å skjevt. Det har blitt solid og alle fester er på plass der dem skal vær samt alt er beint igjen på sykkelen.
Regner med de fleste vett hva poenget med denne ramma er. Den har ingen anna oppgave enn å holde sal, elektronikk og plastikk på plass. Den har ingenting å gjør med "drivlinja".
Hvis det er selve hovedramma som er rusta skal en ikke drive å sveise å bytte stål etc uten en er sertifisert for slikt
Ha en fin dag
Regner med de fleste vett hva poenget med denne ramma er. Den har ingen anna oppgave enn å holde sal, elektronikk og plastikk på plass. Den har ingenting å gjør med "drivlinja".
Hvis det er selve hovedramma som er rusta skal en ikke drive å sveise å bytte stål etc uten en er sertifisert for slikt

Ha en fin dag

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Da hadde en kommet litt videre. Ble grunna i dag etter mye pussing for å fjærne gammel lakk, rust å skit, klar til ny lakk om ett par dager.
Som noen sikkert kommer til å legge merke til er fortsatt "ramma" til passasjer fotvileren festet på. Grunnen til dette var att eg var litt uheldig under sveising og smelta fast det eine feste, da ble lika godt alt sveist fast
Ja kunne kappa det av igjen etc, men hadde fått lina opp alt og ville ikke gjøre vondt værre
Skal prøve å holde oppdatert når det skjer mer
Som noen sikkert kommer til å legge merke til er fortsatt "ramma" til passasjer fotvileren festet på. Grunnen til dette var att eg var litt uheldig under sveising og smelta fast det eine feste, da ble lika godt alt sveist fast

Skal prøve å holde oppdatert når det skjer mer

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Da har det kommet 2 strøk med lakk. Ikke perfekt men blir bedre enn det var
får la det herde før det blir pusset ned og lagt klarlakk


Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Ble enda to strøk med base lakk, så får vi se om det blir klarlakk i løpet av helga
Skal ikke ruste med det første 
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Er selv ikke veldig glad i 2k lakk på garasjeprosjekter, skal jeg lakke noe som i utgangspunktet er 2k får jeg blanda flat farge for sprøyting eller pensling avhengig av hva jeg driver med.
St.Hanshaugens Farvehandel har ordna dette i alle år som du kan få på sprayboks eller på vanlig boks da står du fritt om du bruker sprøyte / pensel / rulle prosjekt.
Men selv føler jeg for å begrense antall oprasjoner og tid, primer base klarlakk med gjerne flere strøk på hver og kanskje sparkel / fyller i tillegg. Men for all del base med klarlakk blir veldig bra, du gjør ikke noe galt! Lykke til videre med prosjektet
http://www.billakkspesialisten.no
St.Hanshaugens Farvehandel har ordna dette i alle år som du kan få på sprayboks eller på vanlig boks da står du fritt om du bruker sprøyte / pensel / rulle prosjekt.
Men selv føler jeg for å begrense antall oprasjoner og tid, primer base klarlakk med gjerne flere strøk på hver og kanskje sparkel / fyller i tillegg. Men for all del base med klarlakk blir veldig bra, du gjør ikke noe galt! Lykke til videre med prosjektet

http://www.billakkspesialisten.no
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Takk for gode tipsdypen skrev: 11 mar 2022, 14:27 Er selv ikke veldig glad i 2k lakk på garasjeprosjekter, skal jeg lakke noe som i utgangspunktet er 2k får jeg blanda flat farge for sprøyting eller pensling avhengig av hva jeg driver med.
St.Hanshaugens Farvehandel har ordna dette i alle år som du kan få på sprayboks eller på vanlig boks da står du fritt om du bruker sprøyte / pensel / rulle prosjekt.
Men selv føler jeg for å begrense antall oprasjoner og tid, primer base klarlakk med gjerne flere strøk på hver og kanskje sparkel / fyller i tillegg. Men for all del base med klarlakk blir veldig bra, du gjør ikke noe galt! Lykke til videre med prosjektet
http://www.billakkspesialisten.no
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Grunnarbeide bør gjøres på vanlig måte men det lønner seg å være nøye for å spare anntall oprasjoner som også blir beste resultat på lakken. Rette, pusse, sparkle, pusse, grunning og siste puss før lakk. Har du nå blanda flat farge sprøyter du ferdig i en oprasjon 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 594
- Registrert: 02 jan 2016, 13:39
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
- Bosted: Talgje
Re: Sverres glemte side, enda ett nytt prosjekt, MZ Baghira 660
Tusen takkdypen skrev: 15 mar 2022, 17:42 Grunnarbeide bør gjøres på vanlig måte men det lønner seg å være nøye for å spare anntall oprasjoner som også blir beste resultat på lakken. Rette, pusse, sparkle, pusse, grunning og siste puss før lakk. Har du nå blanda flat farge sprøyter du ferdig i en oprasjon![]()
