Hvor mange felt er det i en rundkjøring?
Er det plass til 2 kjøretøy så er det 2 felt (selv uten oppmerking eller skilting) og man må beregne kjøringen deretter.

Ahhh... der har du det
Helt sant. De fleste er greie folk men en og annen innimellom oppfører seg helt idiot...og du vet aldri når du treffer på en slik...
Haha, Denver fin men jævla BMW folk
Motorsyklisten har aaaaltfor stor fart inn i rundkjøringen. At føreren av BMW-stasjonsvogna driter seg ut er klokkeklart (overholder ikke vikeplikten) - men skal vi gjette på at bilføreren ikke så motorsyklisten pga dennes fart
Jeg vil ikke kalle 40 km/t inn i rundkjøring i 60 sone for spesielt fort men jeg ser jo flere her tydeligvis mener det... Akkurat kvelingen var nå litt pinlig men det får nå være så... Jeg var da også 4 sekund inne i den tomme rundkjøringen før bilen entret så han hadde tydeligvis fokus en heeeeelt annen plass...rolf-arne skrev: 21 sep 2023, 17:48Hadde det vært jeg som hadde sånn fart på MC - så hadde jeg også vært innerst og forbi dem BMWen...
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kommentere det men siden der stadig dukker opp nye småstikk 3 mnd senere så...