Km. pr. 24.8.23:
AJ skrev: 21 sep 2023, 17:26 Nye Moto Guzzi V7 Stone Corsa.
Stilig!
Mer info her:
https://www.bike.no/nyheter/ny-moto-guz ... one-corsa/
Trives veldig godt med Bulder Blå, jaRelax skrev: 21 sep 2023, 17:46
Jeg liker tøffe sykler i cafe racer stilen , og også den blå Guzzin din.
Avslappa kjørestil![]()
Ja, stilig sykkel med kul motor og farger!AJ skrev: 21 sep 2023, 17:49Trives veldig godt med Bulder Blå, jaRelax skrev: 21 sep 2023, 17:46
Jeg liker tøffe sykler i cafe racer stilen , og også den blå Guzzin din.
Avslappa kjørestil![]()
!
Det er liksom noe helt grunnleggende ekte når det gjelder motorsykkel med sykler som denne :) .
Og fargekombinasjonen på den nye caféraceren er skikkelig flott.
Her på Hadeland (Gran og Lunner) har fartsgrensa økt fra 80 til 90 og 100 km/t, mens i Nittedal er fartsgrensa forstatt 70 på Hakadalssletta fra rett etter Stryken. Er vel kun 50/60 gjennom Åneby og Rotnes, mener jeg å huske...Gammelsmurfen skrev: 01 okt 2023, 22:45 Så de hadde asfaltert en del av nye RV4 nå også, på et skilt på vei ned fra Lygnaseter (sørover) syns jeg det sto at det skulle åpne nå i november eller desember. Da begynner det å hjelpe til/fra Oslo, det er Nittedal-Hakadal som er kjedeligst med. mye 50 og 60
Stemmer nok det, det er bare jeg som kaller Nittedal for Nittedal og Hakadal for Hakadal... men det har vel alltid vært samme kommune, Hakadal er et sogn i Nittedal kommune.AJ skrev: 01 okt 2023, 22:52Her på Hadeland (Gran og Lunner) har fartsgrensa økt fra 80 til 90 og 100 km/t, mens i Nittedal er fartsgrensa forstatt 70 på Hakadalssletta fra rett etter Stryken. Er vel kun 50/60 gjennom Åneby og Rotnes, mener jeg å huske...Gammelsmurfen skrev: 01 okt 2023, 22:45 Så de hadde asfaltert en del av nye RV4 nå også, på et skilt på vei ned fra Lygnaseter (sørover) syns jeg det sto at det skulle åpne nå i november eller desember. Da begynner det å hjelpe til/fra Oslo, det er Nittedal-Hakadal som er kjedeligst med. mye 50 og 60
Ny - 28.995 pund *13,5 + frakt + moms - blir nok fort over 500K før du har den i garasjen på Norske skiltAJ skrev: 06 okt 2023, 22:39 Nei, nei, nei... :-)å
At jeg skulle havne borti denne videoen helt tilfeldig, da gitt...
Siden jeg fikk et bortimot uimotståelig ønske (og behov?) for å skaffe meg en.
Denne kjøregreia må da være noe av det artigste man kan få tak i!
Med Moto Guzzis fantastiske 850 motor!
Så... hvor mye koster det å få en slik på norske skilter, tro?
![]()
Så sant som det er skrevet, @Tore LTore L skrev: 06 okt 2023, 22:42 Hyggelig å gjøre noe sammen med barn og barnebarna, og livet er ikke bare MC AJ :)
Fikk hjelp av yngste dattera til å være sjøfør å hente meg i Mysen når BMW'en ble kjørt til KUS for vinter lagring, vask, polering og oljeskift. Sesongen er definitiv over for min del, og det ble kun litt over 300 mil denne sesongen. Men når du har hytte og båt som skal benyttes i samme periode, blir det egentlig ikke tid til så mye mc kjøring.
Nå er jeg inne i mitt siste arbeids år, så en kan jo håpe og tro at det blir flere km av det neste sesong :)