Motorsykkel logg, «dypen» …

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39843
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: dypen’s logg

Legg inn av AJ »

JoeHugin skrev: 14 sep 2022, 08:44 Fire servicer innenfor 15 000km? Årlige, eller er det så kort intervall?
Svarer på spørsmålet siden jeg vet svaret, som er at KTM krever årlige servicer for at garantien skal gjelde.
Ordinære serviceintervall er 15000 med hovedservice hver 30000 km.
Følger man årlig/15000/30000 km servicene forlenges også KTMs redningsforsikring (uten egenandel), som altså automatisk fornyes ved hver service gjennomført på aut. KTMverksted.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7124
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: dypen’s logg

Legg inn av dypen »

JoeHugin skrev: 14 sep 2022, 08:44 Fire servicer innenfor 15 000km? Årlige, eller er det så kort intervall?
Som AJ skriver … Sykkel’n er nå tre år og første service rett etter kjøp på høsten på 1000 km før vinterlagring 2019, deretter hver høst før vinterlagring og fjerde service nå. Snitt på 5000 km hver sommer i tre år :)
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7124
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: dypen’s logg

Legg inn av dypen »

Online «KTM SERVICE & SAFETY CHECK» … Tast in VIN og DELIVERY CERTIFICATE NUMBER så ser du full service historikk. Link:
https://ktm.com/en-no/service/Service-a ... check.html
5CCF10D7-540B-4285-98D6-347F38E8C745.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39843
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: dypen’s logg

Legg inn av AJ »

Og her er servicehistorikken på min :) :
servicehistorikk.JPG
Og som nevnt tidligere i annen tråd så går sykker'n nå bedre enn noen gang :crazy: !
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7124
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: dypen’s logg

Legg inn av dypen »

Flott! Orden i sysakene du AJ :thumleft
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7124
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: dypen’s logg

Legg inn av dypen »

Etter tre år uten å ha fjernet klistremerkene på tanken og Jompa sin jobb med å bytte tankbeskytter fikk jeg lyst til å piffe opp tanken med en litt dekorativ tankbeskytter som er bestilt i kveld for totalt med frakt, mva, handling 8,59 EUR to 89,66 NOK. Se bilde av tank og bestilt tankbeskytter :)
206D634B-F7B4-4596-92F0-01E054722A1F.png
FD1BDEA0-E7DE-4423-A135-E0AE3A4107ED.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24647
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: dypen’s logg

Legg inn av Bjerknez »

Jeg holder et knapp på Techspec jeg da. Skikkelige gummi grips med friksjon som også er tykkere. Loster litt mer, men er verdt det. Har hatt slike på,alle syklene jeg har hatt. :)

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7124
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: dypen’s logg

Legg inn av dypen »

Har ingen slitasje eller riper på tanken fra kjøreklær eller tankveske, ene alene for det estetiske … Skulle kanskje valgt en annen farge da det er veldig lite orange fra før på sykkel’n …
38993D59-3029-4400-BB24-43119DF66B84.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
HeHy
Innlegg: 508
Registrert: 07 okt 2015, 16:05
Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R 2006, Honda VFR750F 1997
Bosted: Kristiansand

Re: dypen’s logg

Legg inn av HeHy »

Må jo ha litt oransje på en ktm ;)

JoeHugin
Innlegg: 227
Registrert: 01 sep 2022, 14:00
Motorsykkelen din: Suzuki Bandit 1200N
Bosted: Bjørkelangen

Re: dypen’s logg

Legg inn av JoeHugin »

En sort og grå KTM er jo like haram som å bestille en gul Ferrari. :D

Tankpad'en så litt "GULF-farger"-ut? Babyblå og oransje?

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24647
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: dypen’s logg

Legg inn av Bjerknez »

Enig i at KTM bør ha litt orange. Men ikke for mye. Jeg mener dte hadde holdt hvis deler av rammen var orange. Å klistre på orange merker gjør det fort værre mener mener jeg. Blir litt som å klistre på et turbomerke på en VW Boble.

Jeg er i utgangspunktet en som ikke liker for mye farger og sort synes jeg er pent, men som JoeHugin sier, så kjøper man ikke en gul ferarri. Den skal være rød :)

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7124
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: dypen’s logg

Legg inn av dypen »

Får se når tankbeskytter kommer, kanskje den blir liggende i skuffen …
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
Gammelsmurfen
Innlegg: 1691
Registrert: 09 nov 2020, 19:05
Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022

Re: dypen’s logg

Legg inn av Gammelsmurfen »

Og om du likevel vil ha noe der for å beskytte lakken mot riper, så har 3M folie som er både ekstremt slitesterk og ikke voldsomt synlig heller.
Den kan til og med overlakkeres, selv om det neppe skjer i dette tilfellet.
Jeg har brukt det på enden av tanken nederst mot sete hvor det er mest kontakt, tankvesken min har jeg enda ikke brukt... men jeg har likevel tankbeskytter oppå i sånn epoxy-materiale som tåler det meste.

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: dypen’s logg

Legg inn av Jompa »

Sånn folie som denne?
20221010_203313.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24647
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: dypen’s logg

Legg inn av Bjerknez »

Jeg har sagt dette tidligere. Men folie beskytter riktignok lakken mot riper, men folien er mykere enn lakken under og vil bli veldig ripete på sikt. Så rent estetisk er folie bare tull synes jeg.

Man kan ikke unngå å få riper på utsatte steder. Lakken kan man lett polere blank igjen, men skal man bytte folie blir det fort mer styr.

Brukeravatar
Gammelsmurfen
Innlegg: 1691
Registrert: 09 nov 2020, 19:05
Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022

Re: dypen’s logg

Legg inn av Gammelsmurfen »

Jompa skrev: 10 okt 2022, 20:52 Sånn folie som denne?

20221010_203313.jpg
Vanskelig å si, men den til 3M jeg har brukt er laget for bla. terskelbeskyttelse og steinsprut på utsatte steder (typisk fremkant av bakre hjulbuer på enkelte biler), en ganske tykk og litt føyelig folie. Brukte det også i dørterskler på bilene da barna var små, da jeg dro den av før salg så tersklene ut som nye.
Bjerknez skrev: 10 okt 2022, 21:10 Jeg har sagt dette tidligere. Men folie beskytter riktignok lakken mot riper, men folien er mykere enn lakken under og vil bli veldig ripete på sikt. Så rent estetisk er folie bare tull synes jeg.

Man kan ikke unngå å få riper på utsatte steder. Lakken kan man lett polere blank igjen, men skal man bytte folie blir det fort mer styr.
Har du prøvd det da Bjerknez? Jeg har brukt det i terskler på biler med små barn og selv da ble det ikke riper under.
Så hvordan du klarer å ripe under denne folien forstår jeg ikke.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24647
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: dypen’s logg

Legg inn av Bjerknez »

Gammelsmurfen skrev: 10 okt 2022, 21:28
Jompa skrev: 10 okt 2022, 20:52 Sånn folie som denne?

20221010_203313.jpg
Vanskelig å si, men den til 3M jeg har brukt er laget for bla. terskelbeskyttelse og steinsprut på utsatte steder (typisk fremkant av bakre hjulbuer på enkelte biler), en ganske tykk og litt føyelig folie. Brukte det også i dørterskler på bilene da barna var små, da jeg dro den av før salg så tersklene ut som nye.
Bjerknez skrev: 10 okt 2022, 21:10 Jeg har sagt dette tidligere. Men folie beskytter riktignok lakken mot riper, men folien er mykere enn lakken under og vil bli veldig ripete på sikt. Så rent estetisk er folie bare tull synes jeg.

Man kan ikke unngå å få riper på utsatte steder. Lakken kan man lett polere blank igjen, men skal man bytte folie blir det fort mer styr.
Har du prøvd det da Bjerknez? Jeg har brukt det i terskler på biler med små barn og selv da ble det ikke riper under.
Så hvordan du klarer å ripe under denne folien forstår jeg ikke.
Tror du missforsto meg.

Som jeg skrev så forhindrer folie at det blir riper i lakken under. Men rent estetisk så har det liten betydning, fordi folien får også veldig fort riper og tåler mindre juling. Derfor så får man et matt område etter hvert midt på tanken der folien er. Det er ikke mye pent.

Skal man filiere hele sykkelen fordi man ikke vil ha riper? Jeg vil heller vise frem en blank og fin sykkel og heller forhindre så godt som mulig å få riper ved hjelp av andre metoder.

Å ja, jeg har prøvd folie flere ganger. På en bruksbil er det ikke så nøye kanskje og folien har en funksjon, men på en motorsykkel synes jeg ikke folie hører hjemme. Vertfall ikke midt på tanken.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24647
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: dypen’s logg

Legg inn av Bjerknez »

Da vil jeg heller beskytte med en skikkelig tank pads. Tank pads kan gjøre sykkelen tøffere og tank padsen har også en funksjon med tanke på friksjon. Skikkelig tank pads blir heller ikke ripete og stygge.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24647
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: dypen’s logg

Legg inn av Bjerknez »

Jeg prøvde folie på Street Triplen jeg hadde. For det første må man lime folien skikkelig på. Får man luftbobler er man fucked. Jeg vet man skal bruke såpevann for å dra ut folien, men mitt inntrykk er at dette bare var styr på en tank som ikke hadde ett eneste rett hjørne. Folien ble også veldig fort stygg.

Du skriver at du har tank pads over folien igjen? Grøss og gru :)

mekkern
Innlegg: 7935
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Bosted: Tranby

Re: dypen’s logg

Legg inn av mekkern »

På steder utsatt for slitasje er folie/beskyttelse å foretrekke-er begrenset hvor mange ganger en kan slipe vekk riper før man er i gjennom klarlakk/lakk.
Om det blir litt riper på folien så er det enklere å bytte denne enn å lakkere.
Terskelbeskyttelsen er genial på steder utsatt for sprut fra bakhjuleteller der støvlerog slikt gnusser.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24647
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: dypen’s logg

Legg inn av Bjerknez »

mekkern skrev: 10 okt 2022, 22:18 På steder utsatt for slitasje er folie/beskyttelse å foretrekke-er begrenset hvor mange ganger en kan slipe vekk riper før man er i gjennom klarlakk/lakk.
Om det blir litt riper på folien så er det enklere å bytte denne enn å lakkere.
Terskelbeskyttelsen er genial på steder utsatt for sprut fra bakhjuleteller der støvlerog slikt gnusser.
Da skal man jaggu meg polere ofte før det blir et problem. Såkalte gnissemerker etter kjlrebukse på tanken poleres jo nesten bort for hånd. Dette kan man ta en gang pr. Sesong feks. Man skal eie sykkelen en del år før man går igjennom klarlakken. På eldgamle sykler kan dette vøre et større problem da lakken ofte er langt mer slitt dog.

Lakkdybden på tanken min er rundt 2-300my. Dette er den totale dybden inkludert grunning, lakk og klarlakk. Av disse tre er det klarlakken som er tykkest. Men deler man det på tre, så får jeg i kitt tillfelle 100my å leke med. Ved normal lett polering fjerner man rundt 2my med lakk. Do the math :)

Å polere tanken er jo ikke noe man gjør hver dag. Som oftest holdet det med hver sesong. Å det er fort gjort. Å polere bort småriper og gnissemerker på en lite område på tanken er gjort på under 2 minutter.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24647
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: dypen’s logg

Legg inn av Bjerknez »

Men ja, jeg ser fordeler med folie i dørterskler på biler og ellers på steder der det passer seg rent estetisk. Midt på tanken synes jeg derimot folie ikke blir særlig pent. Tanken på en motorsykkel er jo ofte et blikkfang og i mange tillfeller den eneste lakkerte delen. Hvorfor man skal ødelegge denne med folie skjønner jeg ikke.

Lakk tåler en del juling og slitasjemerker rundt tanken er også "akseptert" på en motorsykkel og regnes som normal slitasje. En kjapp polering om våren så har man blank og fin tank igjen.

Det er jo ikke snakk om full rubbing eller våtsliping her. Dette gjøres kun når man skal fjerne dype riper. Man får ikke slike riper av kjlrebukse som gnisser intill tanken.

Under skjermer og rundt radiator og steder der steinsprut er et problem er jeg enig i at folie kan fungere bra. Men er sykkelen laget slik at lakken flasser av grunnet normal skitt og smuss fra veien, så er det noe galt med designet mener jeg.

Brukeravatar
Gammelsmurfen
Innlegg: 1691
Registrert: 09 nov 2020, 19:05
Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022

Re: dypen’s logg

Legg inn av Gammelsmurfen »

Bjerknez skrev: 10 okt 2022, 22:09 Jeg prøvde folie på Street Triplen jeg hadde. For det første må man lime folien skikkelig på. Får man luftbobler er man fucked. Jeg vet man skal bruke såpevann for å dra ut folien, men mitt inntrykk er at dette bare var styr på en tank som ikke hadde ett eneste rett hjørne. Folien ble også veldig fort stygg.

Du skriver at du har tank pads over folien igjen? Grøss og gru :)
Nei nei.. har ikke folie annet enn det lille feltet på enden av tanken mot skrevet, har tank-pads i epoxy resin på sidene hvor lårene treffer og på vei opp mot tanklokket. Ikke folie under pads nei :crazy:
Men dette er Dypens logg, så bør vel ikke "spamme" for mye her ;) (bare og slette mine om ønskelig).

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24647
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: dypen’s logg

Legg inn av Bjerknez »

Ja, vi kan godt la den ligge.

Men jeg står fast ved at disse ordinære og ofte glorete og fargerike tankpadsa man får kjøpt over disk ikke ser spesielt bra ut. Spesielt på en adventure sykkel så bør man etter min mening ha noe mer robust. Tykke gummipads med skikkelig friksjon for god forankring med beina samt god beskyttelse mot tanken da dem er ganske tykke og beskytter faktisk litt på utsiden også da beina ikke kommer like nære.

Kunne ikke falt meg inn og bruke noe ale folie på Rocketen på tanken. Det hjelper overhodet ingenting. Jeg får uansett ikke dype riper i tanken og skal man forsegle alt man har i frykt for riper, så er nok det tryggeste å sette sykkelen i garasjen :)

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7124
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Mitt territoriet «dypen» …

Legg inn av dypen »

Skulle gjerne kjørt en tur med KTM’n i finværet men husvask er prioritert siden jeg har leid lift som taksameteret løper på :O Ser det luftes kjøreturer her på mcsiden.no :)

Dag fem er avslutta og alle remedier er rydda inn samt att lift er trygt parkert.

Ferdig med garasje, uthus, søppelskur, takflater på huset som vender mot sør, vindskier mot øst og sør, veggflater mot øst sør og halve vest veggen.

Det verste står igjen, taket som vender mot nord (skygge side) og veggflater mot nord pluss den halve veggen mot vest. Her får jeg ikke brukt lift’n da det blir for trangt mellom uthuset og verandaen, det går for bredde på lift men lengden stopper for passering da garasjen er i veien.

Bruker Jordan husvask, diverse koster og vanlig hageslange med bra trykk. På taket (Zanda takstein) brukes det plastskrape, metall pigg med stålbørste på langskaft og hageslangen. Metallbeslag og takrenner skures med husvask og børste. Lift pluss stige og gardintrapper for å komme opp i høyden.

I morgen er det varsla regn så da blir det å finne på noe annet :D

Etterhvert må det flekk males litt hvor det er skader / avflassing på utsatte plasser.
IMG_3924.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Svar