bildet fikk jeg ikke til å quote men verktøyet i den røde boksen er hva jeg sikter til. regner med det er dêt verktøyet du fikk fra ebay ?SverreOlsen skrev:
du har ikke tilfeldigvis navn på produsent og pris?
bildet fikk jeg ikke til å quote men verktøyet i den røde boksen er hva jeg sikter til. regner med det er dêt verktøyet du fikk fra ebay ?SverreOlsen skrev:
CB9 skrev:bildet fikk jeg ikke til å quote men verktøyet i den røde boksen er hva jeg sikter til. regner med det er dêt verktøyet du fikk fra ebay ?SverreOlsen skrev:
du har ikke tilfeldigvis navn på produsent og pris?
Takker :-)Jompa skrev:Nesten nye dekk etter tre år ute?
Men, enig. Gult er kult, og bunndraget har vel vært nevnt etpar ganger før.
Ja, og gratulere med nyervervelsen
Ser den, kunne ha formulert det eg skrev litt bedre :-D men blir jo alltid gira med ny sykkel i hus :-)Jompa skrev:Aha, så for meg tre år i et geitramskratt bakom en fjøsvegg.
Nei, det må alltid være litt rom for egne tolkninger, sånt blir det moro av.SverreOlsen skrev:Ser den, kunne ha formulert det eg skrev litt bedre :-D men blir jo alltid gira med ny sykkel i hus :-)Jompa skrev:Aha, så for meg tre år i et geitramskratt bakom en fjøsvegg.
Chrome polish og mange timer :-PWikingTnT skrev:Mycket bra ! , hva har du brukt på anlegget ?
Fikk mld av di att det var produksjonsfeil på dem og alle ble tilbakekallt og pwngene blir refundert så tenkte eg bestilte meg noen kraftigere halogwn pærer :)ejs skrev:![]()
Dersom H4 sokkel, ledpærene du bestillte er lik de på bilde...
Da får du bare et difust nærlys med 2 forskjellige lumen.
Det er tanken som går ut på sidene, så greit med veltebøylen som eg monterte, ved en velt var tanken relativt utsatt.Jompa skrev:Oj, det så nesten varmt ut på det siste bildet-
Det var vel i den tida jeg tok en av mine aller siste turer i fjor.
Henger tanken ut på sidene av sykkelen din, eller er det plastdeksler ?