skrotmekk-utgått/avsluttet

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti

Re: skrotmekk.

Legg inn av Pollti »

Trenger du større balje Mekkis, så har jeg en du kan overta hvis du vil. Forresten, fikk litt våte øyne igår da jeg kjøpte en Kim Il Comet igjen. For hva var det gubben hadde stående i garasjen sin foruten en Kawa 500 2T ? Jo, det var min gamle Virago 250 !
Så da fikk jeg en liten tur på den og og det ble mimret litt om våre utskeilser i sammen. Og eieren fikk fyllt opp litt i historieboka om denne mopeden.

mekkern
Innlegg: 7576
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

Pollti skrev:Trenger du større balje Mekkis, så har jeg en du kan overta hvis du vil.
tja....er litt kjekt å kunne ta årets klargjøring på en halvtime da.... ;)

stilig å se igjen tidligere kjøretøy hvis de er tatt vare på-hatt dårlig erfaring der... :sorry
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: skrotmekk.

Legg inn av Pollti »

Det beste er å aldri se sakene en har solgt igjen, det er jeg enig i.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: skrotmekk.

Legg inn av Intruder »

Jeg har stort sett solgt til bilopphøggere osv.Unntatt en :prf
bil til naboen,og til å begynne med var det litt sårt å se den. 8)
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: skrotmekk.

Legg inn av Pollti »

Du er jo Biskop og da kan du bare tordne løs !

mekkern
Innlegg: 7576
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

tror jeg satser på litt altervin spesial... :- Jalla-Jalla...

Ora pro nobis-Spectra tre bus.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Ragnhild

Re: skrotmekk.

Legg inn av Ragnhild »

mekkern skrev:Ora pro nobis-Spectra tre bus.
Skjønner at sommeren er kommet siden du brisker deg med latinen

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: skrotmekk.

Legg inn av cheron »

Her går det i tegnspråk blanda med whisky, øl og hvitvin.... Ganske interessane samtaler............... Tegne i lufta... :D
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

mekkern
Innlegg: 7576
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

tror jeg nok.. :thumleft

her er det Didi-mau mot bingen....skal ha meg en tur i den mobile brakka i morra så jeg kan få svettet ut et par kalorier..
ble bare litt rosa i den motoriserte såpekoppen i dag.. :lol

Jaggu har jeg flaks med disse feriedagene gitt. ;)
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

mekkern
Innlegg: 7576
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

ja da var årets forsikringslotto over......Hus-2 biler-båt-mc=12000,-
cbr 1000=1924,-
kunne vært værre....
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: skrotmekk.

Legg inn av Pollti »

Hus, båt, 3 mc, 1 moped og 2 biler gav 18500 til If for vår del. Dyrt syntes jeg. Mopeden har kasko, Kim-Il har del kasko, 2 MC og 1 bil har kun ansvar.

Pollti

Re: skrotmekk.

Legg inn av Pollti »

cheron skrev:Her går det i tegnspråk blanda med whisky, øl og hvitvin.... Ganske interessane samtaler............... Tegne i lufta... :D
Nå berører du ting som jeg har lurt på i mange år Cheron ! Du må jo passe på snakketøyet hele tiden når du koser deg med Haus Gestapo ? :-# Jeg vet forresten at våre 2 Haus Gestapoer kommer til å være unisont enige om at de gjorde svært dårlige valg av ektemenn! :doh Sånn er det bare. :roll

mekkern
Innlegg: 7576
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

Ahhhh....siste jobb på hyttehelvete...veien fixet og salgsprospekt ferdig til uka sier hyttepusher`n...

var en tur innom Hansons skinn og filler på Norbysentret og handlet meg ny MC bukse-skinn snekkerbukse som passer over ballongen...håper denne ikke er så klam som Frank thomas nylonbuksa....Jofama til en pris av 1300nkr. :)
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: skrotmekk.

Legg inn av cheron »

Pollti skrev:
cheron skrev:Her går det i tegnspråk blanda med whisky, øl og hvitvin.... Ganske interessane samtaler............... Tegne i lufta... :D
Nå berører du ting som jeg har lurt på i mange år Cheron ! Du må jo passe på snakketøyet hele tiden når du koser deg med Haus Gestapo ? :-# Jeg vet forresten at våre 2 Haus Gestapoer kommer til å være unisont enige om at de gjorde svært dårlige valg av ektemenn! :doh Sånn er det bare. :roll
Pr i dag er hun svært misfornøyd! Hu kom hjem fra Tyskland i dag, og huset var ikke strøkent nok, til tross for at jeg hadde skrubba alle gulv, kjølhalt kattene, rensa kattedoen, menneskedoen, tørka støv fra taket, sopa garasjegulvet, klippet plenen. vaska opp..

Hun fant ut at jeg hadde slurva med kantklipperen, fant støv under mønet, motorsykkeldeler henslengt på garasjegulvet mens sykkelen er på Service hos Speed, kattene lukta bio-tex og sitron-JIF, doen var ikke blank nok, klær på tørkestativet siden onsdag morgen, to tomme melkekartonger på kjøkkenbenken, papirkruven var ikke tømt...

Måtte rømme på jobb og gruer meg til å kjøre hjem klokka 22.......... ](*,)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: skrotmekk.

Legg inn av Pollti »

Jeg har til og med stått med bøyd nakke og tatt kjeft for at lokket på postkassa ikke har vært blank nok! De er stein spikka gale når de er født uten bunnplugg. En gang så var jeg uke i dusjen også fordi jeg luktet dritt. Tilslutt endte det med at jeg ble rundvasket i dusjen som en av rollatorkameratene til Ragnhild. Diskret og skånsomt minte jeg henne på at såpa hadde hun kjøpt for da skulle jeg lukte godt. Det endte med at nesebora vibrerte før hun skrek at SÅPA LUKTER DRITT. Vernehansker,Jif ,pustemaske og vaskeremedier for veggimellom. :lol
Eneste grunn til at halshugging ble ungått var at hun hadde kjøpt den.Reddet av gongongen. :bananas :splgl
Sist redigert av Pollti den 20 jun 2009, 20:54, redigert 1 gang totalt.

Svar